eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?Re: Dlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?
    Date: Sun, 3 Mar 2019 11:51:57 +0100
    Organization: ATM S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <q5gbkd$203$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5c7346e1$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <1gggbgpsst42i$.dlg@myjk.org>
    <0...@t...no1>
    <5c743097$0$31425$426a74cc@news.free.fr>
    <q51l34$j3u$2@node2.news.atman.pl>
    <5c745969$0$31424$426a74cc@news.free.fr>
    <q51t4t$n1k$2@node2.news.atman.pl>
    <5c74ef07$0$31418$426a74cc@news.free.fr>
    <e...@g...com>
    <5c752cb3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c7552b9$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5c757721$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <q5477d$v93$1@node2.news.atman.pl>
    <5c767e0d$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-58-233.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1551610317 2051 89.74.58.233 (3 Mar 2019 10:51:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Mar 2019 10:51:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.1
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651394
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-02-27 o 15:15, WS pisze:
    > On Wednesday, February 27, 2019 at 1:09:51 PM UTC+1, Poldek wrote:
    >
    >> Prawie mnie przekonałeś, że odrzucenie tłumików i katalizatorów jest
    >> najwłaściwszą drogą, którą jako ludzkość powinniśmy podążać.
    >
    > ;) no bez przesady, ale gdzies powinien byc "punkt rownowagi", praktycznie
    wszystkie tego typu systemy maja plusy dodatnie i ujemne ;)
    >
    > np. poprzednio mialem Honde CBR600 F4i, jak ja kupowalem to kilka osob odradzalo,
    bo pali wiecej 0.5-1 litr/100 niz poprzedniczka F4. Roznica byla taka, ze zamist
    gaznika miala wtrysk i dolozony katalizator.
    >
    > Co lepsze? Wiecej tlenkow azotu w spalinach, czy wieksza emisja (modnego ostatnio)
    CO2?
    >
    > No i im nowsze/bardziej skomplikowane systemy, tym bardziej awaryjne, co jest malo
    eko, bo powoduje szybsza wymiane na nowe pojazdy... a to tez koszt dla srodowiska
    >

    Jakie są zyski/straty dla otoczenia ze zdemontowania tłumika z układu
    wydechowego i zastąpienia go wydechem "racingowym"?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: