  • 21. Data: 2011-12-14 19:13:34
    Temat: Re: Dla fana marki
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Kuba \(aka cita\) <y...@w...pl> napisał(a):

  • 22. Data: 2011-12-14 19:15:50
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Kuba \(aka cita\) <y...@w...pl> napisał(a):

    > ee tak pieprzysz.
    > Jak chcesz zbierac sedesy prosze bardzo i jestem ciekaw ile byłbyś w stanie
    > znaleźć ich w stanie fabrycznie nowym...

    Proszę bardzo:
    http://tinyurl.com/cmyt2vf

  • 23. Data: 2011-12-14 20:11:03
    Od: "dudley" <d...@i...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jcahen$l7r$1@mx1.internetia.pl... W dniu 14-12-2011 14:17, DoQ pisze:
> [...]
    ywana-100-orginal-i19
    > http://moto.onet.pl/1654157,1,19-letnia-skoda-z-80-k
    m-przebiegu,artykul.ht
    > ml?node=2 Onet już podpatrzył ;)

    Popatrz na datę artykułu na onecie - to raz, a dwa - popatrz sobie na link
    do aukcji który wkleiłeś, w jakiej domenie jest ;)
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    laga 1.9 dCi

  • 24. Data: 2011-12-14 21:20:31
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2011-12-14 15:59, Piotr Czyż pisze:
    > I dlatego raczej może być traktowane jako ciekawostka, a nie obiekt
    > muzealny. Samochód ani nie był innowacyjny, ani wyjątkowej urody, ani nie
    > powodował achów i ochów w swoich czasach. Zwykły kompakt od umierających
    > demoludów. Nigdy nie był choćby trochę kultowy. To taki nasz "polonez
    > karo", po prostu nijakość, kompletnie pozbawiona duszy.
    > Nie mówię, że trzeba go porównywać do mercedesa skrzydlaka, ale on nawet
    > fajnym youngtimerem nie jest.

    Wieża Eiffla to też w sumie bezguście, o Colosseum nie wspomnę. A taki
    Ford T to masówka...
    Idąc tym tokiem myślenia, to w sumie nie ma zabytków.

  • 25. Data: 2011-12-14 22:03:36
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Wmak

    > Proszę bardzo:
    > http://tinyurl.com/cmyt2vf

    Czy to pan Jakub?

  • 26. Data: 2011-12-14 22:10:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 14 Dec 2011 14:59:25 +0000 (UTC), Piotr Czyż wrote:

    > I dlatego raczej może być traktowane jako ciekawostka, a nie obiekt
    > muzealny.

    No i pewnie dlatego ta Skoda wystawiona jest za 18000zł, a i tak jakoś
    chętnie nie walą drzwiami i oknami.

    Zwłaszcza że biorąc poprawkę na siłę nabywczą czy chociaż wysokość zarobków
    to 18000zł dziś to jest zapewne znacznie mniej niż kwota którą zapłacono
    za ten samochód 20 lat temu.
    Czyli nadal ten samochód ma wartość poniżej wartości nowego.

  • 27. Data: 2011-12-14 22:41:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-14 15:39:41 +0000, kamil <k...@s...com> said:

    > http://poradapodatkowa.pl/co_rozumiec_pod_pojeciem_f
    abrycznie_nowy_srodek_trwaly.html

    opierając

    > się o słownikowe określenia oraz istniejące przepisy w zakresie amortyzacji

    A my tu o czymś zupełnie innym, za to bardziej realnym, niż wydumanym
    jak przepisy prawa podatkowego.

    > można przyjąć, że nowe zasady amortyzacji dotyczą środków trwałych,
    > które nie były wcześniej przez kogokolwiek używane

    I tu robimy przerwę na próbne odpalania, na sprawdzanie czy działa itd.
    Fabrycznie nowe jest w takiej sytuacji do momentu wywiezienia za próg fabryki.
    ;-)

    > (eksploatowane i amortyzowane). W takim znaczeniu fabrycznie nowy
    > środek trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład
    > przemysłowy) środek trwały, który przed nabyciem nie był w
    > jakiejkolwiek formie używany

    Raz jeszcze podkreślam, że zgodnie z praktyką - nie istnieje fabryczność nowa.
    :-)

    > Muszą to być fabrycznie nowe środki trwałe

    Fajna definicja używająca sama siebie do definowania przedmiotu.
    :-)))

    > , co oznacza, że powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta

    To jest OK.

    > lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie.

    A to już nie.

    > Za fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych
    > zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane).

    I raz jeszcze wracamy do odpalania, sprawdzania itd.
    Upieram się przy moim.
    :)

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2011-12-14 22:46:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-14 20:20:31 +0000, N1 <s...@v...pl> said:

> [...]

    On przecież nie ma pojęcia o czym pisze.
    ;>

    > Wieża Eiffla to też w sumie bezguście

    Paryżanie mawiają, że jest to najpiękniesze miejsce w ich mieście:

    48° 51' 29" North, 2° 17' 40" East

    Dlaczego?
    Bo z niego nie widać wieży wg pomysłu pana Eiffla.

    > Idąc tym tokiem myślenia, to w sumie nie ma zabytków.

    Tak, jeśli się myli - jak Czyż - zabytki z podobaniem mu się.

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2011-12-14 22:59:18
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    kamil waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    [...]
    > producenta lub od podmiotów pośredniczących w ich obrocie. Za
    > fabrycznie nowe środki trwałe można również uznać nabyte od innych
    > zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie były używane (eksploatowane).

    Kup sobie fabrycznie nowe, 20 letnie masło :)

  • 30. Data: 2011-12-14 23:43:25
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-12-14 14:17, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://allegro.onet.pl/skoda-favorit-135l-nowa-nieuz
    ywana-100-orginal-i1971917801.html

    > Nóweczka :)
    > Fajnie by było gdyby częściej można było trafiać takie egzemplarze
    > różnych marek. No właśnie, gdybyście szukali takiego auta - to jaki
    > model/marka? Ja bym chętnie przywłaszczył sobie MB W126 SEC albo R129
    > 500 :)

    Znajdź mi takie audi quattro (jak nie wiesz co to to , szukaj
    "urquattro", ludzie często je mylą.. albo chociaż 90 quattro b2... albo
    może V8 (kto tak model k*dwa oznacza?) : sprzedam nerkę, żeby kupić ;)

    A favorit..? no, ciekawe to jest, jakąś wartość muzealną pewnie ma.
    "Sentymentalnej" nie potrafię sobie wyobrazić.