-
41. Data: 2011-12-15 17:13:36
Temat: Re: Dla fana marki
Od: kamil <k...@s...com>
On 15/12/2011 15:03, to wrote:
> begin DoQ
>
>> Audi Quattro B2? Ta krzyżówka Citroena BX, Audi i Passata B2? :)
>
> BX je robi z palcem tam gdzie troll Artur trzyma węża ogrodowego. Marna
> teutońska podróba!
Ale tylko na śniegu!
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
42. Data: 2011-12-15 18:36:50
Temat: Re: Dla fana marki
Od: to <t...@x...abc>
begin kamil
>> BX je robi z palcem tam gdzie troll Artur trzyma węża ogrodowego. Marna
>> teutońska podróba!
>
> Ale tylko na śniegu!
Na śniegu objeżdża je dookoła dwa razy!
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
43. Data: 2011-12-15 18:40:00
Temat: Re: Dla fana marki
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 15-12-2011 17:03, kamil pisze:
>> Audi Quattro B2? Ta krzyżówka Citroena BX, Audi i Passata B2? :)
> http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Coup%C3%A9_(B2)
> Nie dziękuj.
A za co mam dziękować? Wygląda dokładnie tak jak opisałem.
--
Paweł
-
44. Data: 2011-12-15 19:46:23
Temat: Re: Dla fana marki
Od: Bydlę <p...@g...com>
On 2011-12-15 11:43:28 +0000, kamil <k...@s...com> said:
> A to przepraszam, pozostańmy przy ekspertach z forum elektroda. :D
Czyli nadal nie wiemy.
;-)))
--
Bydlę
-
45. Data: 2011-12-16 11:39:36
Temat: Re: Dla fana marki
Od: Piotr Czyż <i...@i...com>
Bydlę pisze:
>> Idąc tym tokiem myślenia, to w sumie nie ma zabytków.
>
> Tak, jeśli się myli - jak Czyż - zabytki z podobaniem mu się.
Dla fana marki ok, dla zbieracza pojazdów demoludowych ok.
Ale tak jak ktoś napisał, sprawdź wartość tego samochodu teraz w relacji
do jego wartości w chwili zakupu. Jeśli ktoś nim nie jeździł bo był
kolekcjonerem to dupa z niego, bo policz ile stracił przy sprzedaży.
Sprzedał za tyle ile kupił po 20 latach. Nawet na najtańszym RORe
zarobiłby więcej.
Ile jest wież Eifela?
Ile powstało Skody Favorit? 783 167 egzemplarzy.
Nie porównuj do forda T, czy choćby garbusa, pomimo tego że powstało ich
więcej. Jeden i drugi był przełomowy z racji sposobu produkcji i historii
powstania. Garbus po 20latach od powstania był samochodem kultowym,
Favorit zawsze był pojazdem nijakim.
--
Piotr Czyż
-
46. Data: 2011-12-16 12:01:00
Temat: Re: Dla fana marki
Od: to <t...@x...abc>
begin Piotr Czyż
> Garbus po 20latach od powstania był samochodem
> kultowym, Favorit zawsze był pojazdem nijakim.
Zawsze mnie ciekawiło dlaczego, przecież to jest brzydkie, małe, głośne i
mułowate.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
47. Data: 2011-12-16 20:52:31
Temat: Re: Dla fana marki
Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>
W dniu 2011-12-15 17:03, kamil pisze:
> On 15/12/2011 09:27, DoQ wrote:
>> W dniu 14-12-2011 23:43, scobowski pisze:
>>
>>> Znajdź mi takie audi quattro (jak nie wiesz co to to , szukaj
>>> "urquattro", ludzie często je mylą.. albo chociaż 90 quattro b2... albo
>>> może V8 (kto tak model k*dwa oznacza?) : sprzedam nerkę, żeby kupić ;)
>>> A favorit..? no, ciekawe to jest, jakąś wartość muzealną pewnie ma.
>>> "Sentymentalnej" nie potrafię sobie wyobrazić.
>>
>> Audi Quattro B2? Ta krzyżówka Citroena BX, Audi i Passata B2? :)
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Coup%C3%A9_(B2)
>
>
> Nie dziękuj.
>
>
Dokładniej, to ten tu ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Sport_Quattro#Spor
t
-
48. Data: 2011-12-17 00:38:40
Temat: Re: Dla fana marki
Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w > Nigdy co
prawda nie miałem takiego auta, ale miałem okazję prodzdzić
> 300TD na trasie Ostrów - Monachium - czysta przyjemność. Wtedy
> zrozumiałem slogan " bez gwiazdy nie ma jazdy"
Kombi 300D jest fajne. Miał automat? Mercedes bez automatu to nie Mercedes -
tak mówił znajomy jak kupowałem pierwszego dziadka z manualną a później już
tylko automaty. Prawdę mówił.
--
Pozdrawiam,
Łukasz
-
49. Data: 2011-12-17 10:46:08
Temat: Re: Dla fana marki
Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
W dniu 2011-12-15 12:44, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2011-12-15 12:08, Przemysław Czaja pisze:
>> DoQ waląc jednym palcem w klawisze napisał:
>>>
>>>> Ja bym chciał W124 250D z klimą i ocynkowanym nadwoziem :)
>>>
>>> I jeździłbyś nim aż do emerytury? ;-)
>>
>> Ja, mój syn i jego syn:)
>>
>> ps. prowadziłeś kiedyć takie coś?
>
> Ja tak, tylko nie pamiętam czy nadwozia było ocynkowane,
> a wręcz mam spore wątpliwości.
były cynkowane, tylko niestety nie 100% powierzchni blach.
Dokładniej mówiąc to nawet jeszcze są ;-) - w124 250D (kombi) z klimą i
częściowo cynkowanym nadwoziem widzę właśnie z okna, a kluczyki od niego
leżą w mojej szufladzie ;-P
--
Pozdr.
Michał