  • 31. Data: 2011-12-15 10:27:16
    Temat: Re: Dla fana marki
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-12-2011 23:43, scobowski pisze:

    > Znajdź mi takie audi quattro (jak nie wiesz co to to , szukaj
    > "urquattro", ludzie często je mylą.. albo chociaż 90 quattro b2... albo
    > może V8 (kto tak model k*dwa oznacza?) : sprzedam nerkę, żeby kupić ;)
    > A favorit..? no, ciekawe to jest, jakąś wartość muzealną pewnie ma.
    > "Sentymentalnej" nie potrafię sobie wyobrazić.

    Audi Quattro B2? Ta krzyżówka Citroena BX, Audi i Passata B2? :)

    --
    Paweł

  • 32. Data: 2011-12-15 10:28:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ja bym chciał W124 250D z klimą i ocynkowanym nadwoziem :)

    I jeździłbyś nim aż do emerytury? ;-)

    --
    Paweł

  • 33. Data: 2011-12-15 12:08:03
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    DoQ waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > I jeździłbyś nim aż do emerytury? ;-)

    Ja, mój syn i jego syn:)

    ps. prowadziłeś kiedyć takie coś?

  • 34. Data: 2011-12-15 12:41:07
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > I raz jeszcze wracamy do odpalania, sprawdzania itd.
    > Upieram się przy moim.
    > :)

    Przyklepuję. W pełni zgadzam się z kolegą :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 35. Data: 2011-12-15 12:43:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/12/2011 21:41, Bydlę wrote:
> [...]
    abrycznie_nowy_srodek_trwaly.html

    > opierając

    > A my tu o czymś zupełnie innym, za to bardziej realnym, niż wydumanym
    > jak przepisy prawa podatkowego.

    A to przepraszam, pozostańmy przy ekspertach z forum elektroda. :D

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 36. Data: 2011-12-15 12:44:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Ja, mój syn i jego syn:)
    >
    > ps. prowadziłeś kiedyć takie coś?

    Ja tak, tylko nie pamiętam czy nadwozia było ocynkowane,
    a wręcz mam spore wątpliwości.

  • 37. Data: 2011-12-15 12:50:41
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Artur Maśląg waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > Ja tak, tylko nie pamiętam czy nadwozia było ocynkowane,
    > a wręcz mam spore wątpliwości.

    Całkiem słuszne wątpliwości :)

    Nigdy co prawda nie miałem takiego auta, ale miałem okazję prodzdzić
    300TD na trasie Ostrów - Monachium - czysta przyjemność. Wtedy
    zrozumiałem slogan " bez gwiazdy nie ma jazdy"

  • 38. Data: 2011-12-15 13:12:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ja, mój syn i jego syn:)
    > ps. prowadziłeś kiedyć takie coś?

    Miałem w rodzinie, tylko benz.

    --
    Paweł

  • 39. Data: 2011-12-15 16:03:42
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Audi Quattro B2? Ta krzyżówka Citroena BX, Audi i Passata B2? :)

    BX je robi z palcem tam gdzie troll Artur trzyma węża ogrodowego. Marna
    teutońska podróba!

  • 40. Data: 2011-12-15 17:03:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/12/2011 09:27, DoQ wrote:

    > Audi Quattro B2? Ta krzyżówka Citroena BX, Audi i Passata B2? :)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Coup%C3%A9_(B2)

    Nie dziękuj.

    --
    Pozdrawiam,