  • 1. Data: 2011-12-14 14:17:23
    Temat: Dla fana marki
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://allegro.onet.pl/skoda-favorit-135l-nowa-nieuz
    ywana-100-orginal-i1971917801.html

    Nóweczka :)
    Fajnie by było gdyby częściej można było trafiać takie egzemplarze
    różnych marek. No właśnie, gdybyście szukali takiego auta - to jaki
    model/marka? Ja bym chętnie przywłaszczył sobie MB W126 SEC albo R129 500 :)

    --
    Paweł

  • 2. Data: 2011-12-14 14:32:53
    Temat: Re: Dla fana marki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >różnych marek. No właśnie, gdybyście szukali takiego auta - to jaki
    >model/marka? Ja bym chętnie przywłaszczył sobie MB W126 SEC albo R129

    Z tymi starociami jest pare problemow:
    a) klimy nie maja (no, nie wszystkie),
    b) silniki niezbyt oszczedne,
    c) o tym sie moze mniej mysli ... ale bezpieczenstwo tez mniejsze,

    d) no i tych roznych trzyliterowych zabawek nie maja, choc to moze
    mniej istotne, a nawet zaleta

    No i niestety - milosc do marki musi zaslepic inne wzgledy :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-12-14 14:42:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > c) o tym sie moze mniej mysli ... ale bezpieczenstwo tez mniejsze,
    >
    > d) no i tych roznych trzyliterowych zabawek nie maja, choc to moze mniej

    ale o czym Ty piszesz?
    Przecież ten samochód można kupić z wielu powodów, ale napewno nie po to,
    zeby go zarejestrować i nawijać nim kilometry!!!
    To w tym wypadku byłaby zbrodnia przeciwko motoryzacji.

    Jest w Polsce kilku kolekcjonerów posiadających w swoej kolekcji samochody
    srodkowo-wschodnio-południowo europejskie z lat 70, 80 i 90tych z
    przebiegami do 1000km max i to wlasnie oni są potencjalnymi nabywcami
    takiego autka.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 4. Data: 2011-12-14 15:00:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > To w tym wypadku
    > byłaby zbrodnia przeciwko motoryzacji.

    Tak, bo Skoda Favorit to prawdziwy kamień milowy!

  • 5. Data: 2011-12-14 15:54:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Kuba \(aka cita\)

    > Tak, bo Skoda Favorit to prawdziwy kamień milowy!

    milowy, czy milimetrowy - nie ma znaczenia.

    Samochód ma 20 lat i jest fabrycznie nowy.
    Ciekawe ile jeszcze faworitek w takim stanie z tego roku znajdziesz...

  • 6. Data: 2011-12-14 15:56:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > Samochód ma 20 lat i jest fabrycznie nowy. Ciekawe ile jeszcze faworitek
    > w takim stanie z tego roku znajdziesz...

    No, ciekawe też ile PRL-owskich sedesów w stanie fabrycznym znajdziesz
    albo ruskich szczek bazarowych.

  • 7. Data: 2011-12-14 15:59:25
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Kuba \(aka cita\) pisze:

    > milowy, czy milimetrowy - nie ma znaczenia.
    >
    > Samochód ma 20 lat i jest fabrycznie nowy. Ciekawe ile jeszcze faworitek
    > w takim stanie z tego roku znajdziesz...

    I dlatego raczej może być traktowane jako ciekawostka, a nie obiekt
    muzealny. Samochód ani nie był innowacyjny, ani wyjątkowej urody, ani nie
    powodował achów i ochów w swoich czasach. Zwykły kompakt od umierających
    demoludów. Nigdy nie był choćby trochę kultowy. To taki nasz "polonez
    karo", po prostu nijakość, kompletnie pozbawiona duszy.
    Nie mówię, że trzeba go porównywać do mercedesa skrzydlaka, ale on nawet
    fajnym youngtimerem nie jest.

    --
    Piotr Czyż

  • 8. Data: 2011-12-14 16:07:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-12-2011 15:59, Piotr Czyż pisze:
    > demoludów. Nigdy nie był choćby trochę kultowy. To taki nasz "polonez
    > karo", po prostu nijakość, kompletnie pozbawiona duszy.

    Polonez czy kwadrat nigdy nie był "nasz", w zasadzie niczym szczególnym
    się nie wyróżniały a jednak są rzesze fanów gotowe zapłacić niemałe
    pieniądze za te relikty motoryzacji.

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2011-12-14 16:10:41
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Samochód ma 20 lat i jest fabrycznie nowy.

    On jest tylko *nieużywany*. Na pewno nie jest nowy.

    Pozrawiam - Darek.

  • 10. Data: 2011-12-14 16:11:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > On jest tylko *nieużywany*. Na pewno nie jest nowy.

    odróżniasz pojęcia "nowy" od "fabrycznie nowy"?