  • 11. Data: 2011-12-14 16:12:42
    Temat: Re: Dla fana marki
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4ee8b933$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Kuba \(aka cita\)

    > No, ciekawe też ile PRL-owskich sedesów w stanie fabrycznym znajdziesz
    > albo ruskich szczek bazarowych.

    ee tak pieprzysz.
    Jak chcesz zbierac sedesy prosze bardzo i jestem ciekaw ile byłbyś w stanie
    znaleźć ich w stanie fabrycznie nowym...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 12. Data: 2011-12-14 16:14:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Czyż" <i...@i...com> napisał w wiadomości

    > I dlatego raczej może być traktowane jako ciekawostka, a nie obiekt
    > muzealny. Samochód ani nie był innowacyjny, ani wyjątkowej urody, ani nie
    > powodował achów i ochów w swoich czasach. Zwykły kompakt od umierających
    > demoludów. Nigdy nie był choćby trochę kultowy. To taki nasz "polonez
    > karo", po prostu nijakość, kompletnie pozbawiona duszy.
    > Nie mówię, że trzeba go porównywać do mercedesa skrzydlaka, ale on nawet
    > fajnym youngtimerem nie jest.

    a czy ktoś mówi o jakimś kulcie, czy wznoszeniu na ołtarze?

    Napisałem tylko, ze eksponat jest b.ciekawym kąskiem dla tych, co zbierają
    własnie takowe.
    Jest też w unikatowy, bo 20letnich fabrycznie nowych samochodów nie ma za
    wiele...

  • 13. Data: 2011-12-14 16:22:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-14 15:11:57 +0000, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> said:

    > Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > odróżniasz pojęcia "nowy" od "fabrycznie nowy"?

    Tak po bożemu, to fabrycznie nowy, magazynowo nowy, stodołowo nowy,
    placowo nowy czy drukarniowo nowy to pojęcia trochę trudne do przyjęcia
    na rozum.

    <http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic825039.html>

    Chłopcy plączą się w zeznaniach, choć to zazwyczaj umysły ścisłe.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2011-12-14 16:31:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > Jak chcesz zbierac sedesy prosze bardzo i jestem ciekaw ile byłbyś w
    > stanie znaleźć ich w stanie fabrycznie nowym...

    Jak Ci jakiś znajdę to kupisz?

  • 15. Data: 2011-12-14 16:39:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/12/2011 15:22, Bydlę wrote:

> [...]
    >

    > <http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic825039.html>
    >
    > Chłopcy plączą się w zeznaniach, choć to zazwyczaj umysły ścisłe.

    http://poradapodatkowa.pl/co_rozumiec_pod_pojeciem_f
    abrycznie_nowy_srodek_trwaly.html

    opierając się o słownikowe określenia oraz istniejące przepisy w
    zakresie amortyzacji można przyjąć, że nowe zasady amortyzacji dotyczą
    środków trwałych, które nie były wcześniej przez kogokolwiek używane
    (eksploatowane i amortyzowane). W takim znaczeniu fabrycznie nowy środek
    trwały to wytworzony (wyprodukowany) przez fabrykę (zakład przemysłowy)
    środek trwały, który przed nabyciem nie był w jakiejkolwiek formie
    używany. Nie ma zasadniczego znaczenia w jaki sposób środek ten został
    nabyty. Muszą to być fabrycznie nowe środki trwałe, co oznacza, że
    powinny one pochodzić bezpośrednio od producenta lub od podmiotów
    pośredniczących w ich obrocie. Za fabrycznie nowe środki trwałe można
    również uznać nabyte od innych zbywców, w przypadku gdy uprzednio nie
    były używane (eksploatowane).

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2011-12-14 16:44:15
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > begin Kuba \(aka cita\)

    > Jak Ci jakiś znajdę to kupisz?

    a dlaczego ja miałbym kupić?
    Czy to ja chce zbierać sedesy?

  • 17. Data: 2011-12-14 16:47:30
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > a dlaczego ja miałbym kupić?
    > Czy to ja chce zbierać sedesy?

    Favoritka Cię podnieca, to może i sedes.

  • 18. Data: 2011-12-14 17:04:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-12-2011 14:17, DoQ pisze:
    > http://allegro.onet.pl/skoda-favorit-135l-nowa-nieuz
    ywana-100-orginal-i1971917801.html

    http://moto.onet.pl/1654157,1,19-letnia-skoda-z-80-k
    m-przebiegu,artykul.html?node=2

    Onet już podpatrzył ;)

    --
    Paweł

  • 19. Data: 2011-12-14 18:06:33
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > begin Kuba \(aka cita\)

    > Favoritka Cię podnieca, to może i sedes.

    Czekaj czekaj, ktoś tu ostatnio pytał o trolla grupowego...

  • 20. Data: 2011-12-14 18:20:40
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    DoQ waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > Witam,
    >
    > http://allegro.onet.pl/skoda-favorit-135l-nowa-nieuz
    ywana-100-
    orginal-i1971917801.html

    > Nóweczka :)
    > Fajnie by było gdyby częściej można było trafiać takie egzemplarze
    > różnych marek. No właśnie, gdybyście szukali takiego auta - to jaki
    > model/marka? Ja bym chętnie przywłaszczył sobie MB W126 SEC albo
    R129
    > 500 :)

    Ja bym chciał W124 250D z klimą i ocynkowanym nadwoziem :)