  • 21. Data: 2011-04-29 13:24:27
    Temat: Re: Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Od: AL <a...@s...tam>

    > oczywiście, brak ścieżki usprawiedliwia zap*.* po chodniku... (ironia,
    > jakby co)
    >
    > Jeżdżę autem, rowerem, chodzę pieszo po Warszawie i po Łodzi - ale nie
    > podzielam Twojego poglądu, że brak ścieżek rowerowych usprawiedliwia
    > jazdę dorosłych cyklistów po chodnikach w taki sposób, że piesi są
    > zmuszeni się do tego dostosowywać lub im to przeszkadza.

    ja wole jechac po chodniku na ruchliwej drodze, niz byc potracony przez
    TIRa lub innego idiote jadacego autem i mijajacego rowerzystow na
    'zyletke' bo nie chce mu sie przyhamowac.
    Gdzie mozna korzystam ze sciezek rowerowych - ale jakbys troche jezdzil,
    to bys wiedzial, ze ich ilosc nie jest zbyt duza a i jakosc jazdy nimi
    czesto utrudnia niz pomaga przemieszczac sie z p.A do p.B.

    > Nie.
    > Inny przykład:
    > http://www.wypadki24.info/ramka.php?src=http://www.w
    prost.pl/ar/236917/Rowerzysta-zabil-kobiete-Dzwonil-
    i-pedalowal/&back=rowerzysta-zabil-kobiete.-dzwonil-
    i-pedalowal

    no to jest przyklad dobitnie potwierdzajacy wine rowerzysty.
    (o wypadkach samochodowych spowodowanych rozmowa przez telefon komorkowy
    raczej sie nie pisze - bo to nie budzi juz sensacji)

    Tyle, ze takich przykladow nie ma az tak duzo
    i znacznie jest wiecej przykladow w zyciu, ze na trakcie laczonym
    chodnik-sciezka rowerowa zobaczysz pieszego, mame z dzieckiem idaca za
    reke lub pchajaca wozek, lub starsza osobe (a sprobuj jej zwrocic uwage,
    to czesto dowiesz sie paru nowych slow, jakich nie znajdziesz w slowniku
    poprawnej polszczyzny).
    O autach zaparkowanych na takich sciezkach nie wspomne (pomysl z
    Holandi: wzdloz lini wyznaczajacej sciezke, na ktorej stoi samochod
    (czyli na samochodzie), rozrzucic okruszki chleba.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 22. Data: 2011-04-29 13:33:51
    Temat: Re: [DC] Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.04.2011 11:13, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Jak jadą w kilkuset w obstawie radiowozów? Owszem.
    >
    > Zauważyłeś o czym wątek?

    Poczucie humoru ci amputowali w dzieciństwie?

    > Paczpan o czym wątek.

    Patrz wyżej.

    [ciach]

    > Paczpan, prawie w całym cywilizowanym świecie tak jest. Główną rolą
    > poboczy jest zachęcanie do wyprzedzania na trzeciego.

    Niby w jaki sposób?

    > Tam gdzie korków praktycznie nie ma można praktycznie rowerzystę
    > wyprzedzić zupełnie sprawnie.

    Przy ciągłym ruchu z przeciwka? Przy zachowaniu przepisowego (min. metr)
    odstępu? Kpisz sobie.

    Swoją szosą tam gdzie są korki wyprzedzanie rowerzysty zwykle nie ma sensu.

  • 23. Data: 2011-04-29 13:38:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-29 09:38:25 +0200, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> said:

    > Jeśli mierzą we władze, to dziwnym trafem trafiają w zwykłych
    > zapracowanych ludzi

    Ale oni (tzn. masa kretyniczna) nie kryją się z tym, że imprezę robią
    po to, by wkurwić zwykłych ludzi.
    To typowe dla nich...

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2011-04-29 13:49:46
    Od: Rychu <r...@a...pl>

> [...]
    prost.pl/ar/236917/Rowerzysta-zabil-kobiete-Dzwonil-
    i-pedalowal/&back=rowerzysta-zabil-kobiete.-dzwonil-

    Przykład świetny, a zwłaszcza ten fragment:

    > Rowerzysta przyznał się do winy i chciał dobrowolnie poddać się karze, czemu
    sprzeciwiła się rodzina ofiary, domagając się zadośćuczynienia finansowego.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 25. Data: 2011-04-29 13:56:49
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 29 Apr 2011 13:49:46 +0200, Rychu <r...@a...pl>
    wrote:

    >Przykład świetny, a zwłaszcza ten fragment:

    sprzeciwiła się rodzina ofiary, domagając się zadośćuczynienia finansowego.

    A co w tym "świetnego"? Chciał się poddać dobrowolnie karze, która
    poszkodowanym wydawała się zbyt niska.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 26. Data: 2011-04-29 14:24:14
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Ropa się skończy ...

    Nie skończy. Od kilku lat więcej znajduje się nowych złóż, niż zużywa
    obecnych. Za naszego życia ropy nie zabraknie na pewno.

    Paweł

  • 27. Data: 2011-04-29 15:22:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-29, Mateusz <m...@g...com> wrote:

    > Daruj sobie. Wciąż obracam się w środowisku bikerów i wiem (widzę
    > również) jak się jeździ. Nie chcę bronić kierowców, ale jakby spora
    > część rowerzystów była bardziej świadoma, stosowali zasadę ograniczonego
    > zaufania to by było mniej wypadków/kolizji.

    Jakby stosowali tę zasadę to wypadków byłoby więcej.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 28. Data: 2011-04-29 15:48:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-04-29 14:24, PaweL pisze:

    > Nie skończy. Od kilku lat więcej znajduje się nowych złóż, niż zużywa
    > obecnych. Za naszego życia ropy nie zabraknie na pewno.

    No pacz pan, a już myślałem, że problem że problem nadmiernej emisji CO2
    rozwiąże się sam z siebie ;)

  • 29. Data: 2011-04-29 16:56:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Ława

    > Rowerzyści robią korki? No paczpan, wczoraj jechałem w masakrycznym
    > korku przez trasę WZ i faktycznie - z 5 rowerzystów mnie wyprzedziło.
    > Czyli to była ich wina! ;->

    Nikt złośliwie nie wsiada w auto żeby zrobić korek.

    > Ostatnio jeżdżę głównie samochodem po trasach,
    > gdzie korków praktycznie nie ma - i też mnie czasem w pierwszym odruchu
    > irytuje zawalidroga na dwóch kołach, ale zdaję sobie sprawę, że ma pewne
    > prawo tamtędy jechać i on też by wolał mieć jakąś ścieżkę z boku zamiast
    > się plątać pod kołami samochodów.

    Ma też psi obowiązek ułatwić wyprzedzanie, a w razie potrzeby nawet
    zatrzymać się (!). Na ten obowiązek większość rowerzystów leje (im mają
    droższy rower i gatki tym bardziej). Ale o tym pewnie nie wiesz, bo jak
    już udowodniłeś w wątku o warzywach nie znasz PoRD.

  • 30. Data: 2011-04-29 17:20:01
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-04-29 09:32, Mateusz pisze:

    > Jak ktoś zna PoRD i ma trochę oleju w
    > głowie to nigdy nie będzie ofiarą (jakoś mi się to nigdy nie przydarzyło).

    Krótko mówiąc - pierdolisz. Z zasady kierowcy jeżdżą w miarę
    kulturalnie, raczej nikt cię celowo nie chce zabić (o 1 metrze odstępu
    to mozna zapomnieć, ale mnie to nie przeraża). Ale raz na 500 znajdzie
    się debil z małym fiutem, który nawet specjalnie cie będzie próbować
    nauczyć gdzie twoje miejsce (a na pewno nie na drodze). Jak dużo
    jeżdzisz, to niestety tych debili wypada dwóch - trzech dziennie:(
    Potrafią być naprawdę groźni.

    Shrek.