  • 1. Data: 2011-04-29 00:15:42
    Temat: [za TeWuenem] Fotoradary bez prądu
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    22 % masztów na fotoradary w RP to pełne atrapy.

    Za TeWuenem:

    "Inspekcja Transportu Drogowego zakończyła przejmowanie od
    GDDKiA wszystkich 445 masztów do fotoradarów. Około sto z nich
    nie ma i nigdy nie miało podłączenia elektrycznego - takie
    informacje przekazał posłom zastępca dyrektora ITD Mirosław
    Maksimiuk. "

    http://www.tvn24.pl/0,1701190,0,1,sto-fotoradarow-to
    nbsptylko-atrapy,wiadomosc.html

    To już wiem czemu tak często "mi się upiekało" ... a zakładałem
    dość często, że po prostu fotka niewyraźna ;)
    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 2. Data: 2011-04-29 00:22:57
    Temat: Re: [za TeWuenem] Fotoradary bez prądu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Apr 2011 00:15:42 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:
> [...]
    onbsptylko-atrapy,wiadomosc.html
    >To już wiem czemu tak często "mi się upiekało" ... a zakładałem
    >dość często, że po prostu fotka niewyraźna ;)

    Sluchaj dalej TVN, na pewno na tym dobrze wyjdziesz :-)

    Upieklo ci sie dlatego ze slupy puste staly. Komus sie nie chcialo
    wsadzic sprzetu i pilnowac, albo nie mial co wsadzic. Zreszta pusta
    skrzynka wystarcza do uspokojenia ruchu.

    A do slupa bez pradu mozna wsadzic FR z akumulatorem.

    J.

  • 3. Data: 2011-04-29 00:26:11
    Temat: Re: [za TeWuenem] Fotoradary bez pršdu
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-29 00:22, J.F. pisze:

    > Sluchaj dalej TVN, na pewno na tym dobrze wyjdziesz :-)

    Oj tam oj tam. Ja to usłuchał po fakcie :)

    > Upieklo ci sie dlatego ze slupy puste staly. Komus sie nie chcialo
    > wsadzic sprzetu i pilnowac, albo nie mial co wsadzic. Zreszta pusta
    > skrzynka wystarcza do uspokojenia ruchu.

    Ja Ci Jarku podziękował za takie uspokojenie ruchu. Dzięki bogu
    naród się już pi razy drzwi nauczył, ale jak kończy się
    obwodnica Oleśnicy od wawki stoi foto na 90 - już nie tak
    często, ale ciągle spotykam zawodników którym brakuje już chyba
    tylko wypieprzenia kotwicy przez okno ... Człek se tu spokojnie
    stówką leci - pojawia się znak więc delikatnie ujmuje nogę z
    gazu a tu nagle hamować trzeba jakby conajmniej atakował cię
    tłum kotów z happy triger.

    > A do slupa bez pradu mozna wsadzic FR z akumulatorem.

    Tysz racja, ale wówczas w "okolicy" zazwyczaj widoczne są pały
    pilnujące majątków.

  • 4. Data: 2011-04-29 02:17:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-29 00:15:42 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > "Około sto z nich nie ma i nigdy nie miało podłączenia elektrycznego"
    >
    > To już wiem czemu tak często "mi się upiekało"

    Bo nikt nie robił ci zdjęcia, a ty nigdy nie widziałeś błysku?

    > ... a zakładałem dość często, że po prostu fotka niewyraźna ;)

    Przelatywałeś koło puszki z prędkością ok. 450 km/h i dlatego nie
    widziałeś czy jest pełna, czy pusta?

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-04-29 02:30:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-29 02:17, Bydlę pisze:

    > Bo nikt nie robił ci zdjęcia, a ty nigdy nie widziałeś błysku?

    Błysk nie jest gratis w pakiecie. Nie musi wystąpić.

    > Przelatywałeś koło puszki z prędkością ok. 450 km/h i dlatego
    > nie widziałeś czy jest pełna, czy pusta?

    Nie zaglądam w dziurki o średnicy 7 - 10 centymetrów - patrzę na
    drogę. Wiem, zjawiskowe, znaczna część kierowców wypatruje
    niebieskiej tablicy a potem pełna koncentracja wzroku czy w
    dziurce widać coś soczewkowego.

    P.S. mimo tego (skopiuję kogoś z PMSu, przepraszam autora za nie
    wymienienie z imienia) że jeżdżę jednośladem (tylko skutr) jadąc
    autem nie wlepiam gał non stop w lusterko by nie wjebać się
    komuś w dupę.

  • 6. Data: 2011-04-29 09:15:37
    Od: WW <w...@v...pl>

> [...]
    > wszystkich 445 masztów do fotoradarów. Około sto z nich nie ma i nigdy
    > nie miało podłączenia elektrycznego[...]

    O ile się nie mylę, to atrapy miały zostać zlikwidowane ?.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 7. Data: 2011-04-29 10:12:47
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-04-29 00:15, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> [...]
    > nie miało podłączenia elektrycznego - takie informacje przekazał posłom
    > zastępca dyrektora ITD Mirosław Maksimiuk. "

    Jesli wicedyrektor instytucji przejmujacej ten sprzet nie ma pojecia
    ze do bardzo wielu takich slupow najzwyczajniej pakuje sie urzadzenie
    w takim zestawie w jakim pracuje przenosnie czyli FR + akumulator,
    to raczej kompromituje ta instytucje.

    Fakt braku zasilania to zadna rewelacja - za to nikt nie zwrocil
    uwagi na inny bardziej istotny fakt - ze czesc tych slupow nie
    miala w ogole przeprowadzonego odbioru technicznego. Dotyczylo to np.
    niektorych budek przy DK8. GDDKiA wywalila forse w akcje pt. 'drogi
    zaufania', nadmuchala pary w gwizdek i zadowolona z marketingu
    spoczela na laurach. I dopiero w tej sytuacji byly one kompletnie
    bezuzyteczne.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2011-04-29 11:00:27
    Od: z <z...@g...pl>

    elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > zaufania', nadmuchala pary w gwizdek i zadowolona z marketingu
    > spoczela na laurach. I dopiero w tej sytuacji byly one kompletnie

    A podobno się szykuje podwojenie ilości FR i to w pośpiechu bo do końca
    lipca bodajże. Będą niezłe jaja.
    Ech... tyle moich podatków wydanych bez sensu. :-(

  • 9. Data: 2011-04-29 12:27:47
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    > wymienienie z imienia) że jeżdżę jednośladem (tylko skutr) jadąc autem
    > nie wlepiam gał non stop w lusterko by nie wjebać się komuś w dupę.

    widać drugą soczewkę , nie trzeba się namęczyć, żeby zobaczyć. Jak jest
    pusty to jest po prostu szkiełko i głęboka ciemność :D

  • 10. Data: 2011-04-29 13:32:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-29 02:30:04 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Błysk nie jest gratis w pakiecie. Nie musi wystąpić.

    OK - może tak jest, ale mam to szczęście, że nigdy nie widziałem
    ustrojstwa strzelającego foty bez błysku.
    (natomiast widziałem w drugą stronę - błyskacze bez aparatu fotograficznego)

    > Nie zaglądam w dziurki o średnicy 7 - 10 centymetrów - patrzę na drogę.

    Ale to nie jest problem - skoro podczas jazdy masz czas na odrywanie
    zzroku od drogi i patrzenie w lewe, prawe, wewnętrzne lusterko, na
    zegary, w elwo, w prawo, to zerknięcie na puszkę podczas jej moijania
    nie jest nadludzkim wysyłkiem i jest w zasięgu zwykłych luddzi.
    :-)

    > P.S. mimo tego(...) jadąc autem nie wlepiam gał non stop w lusterko by
    > nie wjebać się komuś w dupę.

    Tego nie rozumiem - albo masz problemy z obsłużenim lusterek (problem z
    komncetracją) albo chcialeś o czymś innym napisać.

    --
    Bydlę