  • 1. Data: 2011-04-29 09:20:59
    Temat: Wrocław - strefa płatnego parkowania w długi weekend
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    Grupo Wszechwiedząca

    wybieram się do Wrocławia na majówkę i zamierzam stacjonować na ul.
    Piłsudskiego w hotelu Europejskim. Jadę autem i gdzieś to auto chciałbym
    "porzucić" na czas pobytu. Przejrzałem mapę stref PP, opłaty itd. ale
    mam dwa pytania:
    1. czy w święta 1 i 3 maja - we Wrocławiu również pobierane są opłaty
    za parkowanie? Uchwała RM mówi enigmatycznie "poniedziałek, sobota", o
    dniach świątecznych nic nie wspomina.
    2. czy w okolicy podanej powyżej jest jakieś sensowne miejsce, gdzie
    można się zaparkować spokojnie (bezpłatne lub płatne poniżej 30 zł/dzień)

    Liczę na kolegów z WRC.
    --
    MZ

  • 2. Data: 2011-04-29 10:09:25
    Od: R <b...@p...pl>

    W dniu 2011-04-29 09:20, MZ pisze:
> [...]
    > 2. czy w okolicy podanej powyżej jest jakieś sensowne miejsce, gdzie
    > można się zaparkować spokojnie (bezpłatne lub płatne poniżej 30 zł/dzień)

    Hej,

    W święta i niedziele automat parkingowy pokazuje, że parkowanie darmowe ;)

    Poza tym szanse, że 2.05 jakiś kontroler Cię złapie w okolicy PKP są
    bliskie zeru, a nawet jeśli to zabawa kosztuje ztcp 50 PLN (nie miałem
    przyjemności). Prawda jest taka że w Wrocławiu parkuje się jak chce i
    gdzie chce i wszyscy to mają gdzieś :(

    ad 2) A jedziesz jakimś full wypasem bez AC? Ja bym spokojnie auto
    zostawił na np. Gwarnej (tam na 100% można parkować za darmo), rzut
    beretem od hotelu.

    R.

  • 3. Data: 2011-04-29 11:08:13
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-29 10:09, R pisze:
    > Hej,
    >
    > W święta i niedziele automat parkingowy pokazuje, że parkowanie darmowe ;)
    Ooo...super:)

> [...]
    > bliskie zeru, a nawet jeśli to zabawa kosztuje ztcp 50 PLN (nie miałem
    > przyjemności). Prawda jest taka że w Wrocławiu parkuje się jak chce i

    Wolałbym nie testować, mandat przyjdzie na firmę i będzie więcej gadania
    niż to warte.

    > ad 2) A jedziesz jakimś full wypasem bez AC? Ja bym spokojnie auto
    > zostawił na np. Gwarnej (tam na 100% można parkować za darmo), rzut
    > beretem od hotelu.
    Jadę standardowym kompaktem z AC, tyle że wolałbym mieć czym wrócić ;]
    Oczywiście bez paranoi. Dzięki za namiar, to faktycznie blisko, pewnie
    skorzystam.

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

    --
    MZ

  • 4. Data: 2011-04-29 11:14:15
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-29 10:09, R pisze:

    > ad 2) A jedziesz jakimś full wypasem bez AC? Ja bym spokojnie auto
    > zostawił na np. Gwarnej (tam na 100% można parkować za darmo), rzut
    > beretem od hotelu.
    Co do tej ul. Gwarnej to jesteś pewien ?
    Mapka którą znalazłem
    http://wrosystem.um.wroc.pl/beta_4/webdisk/ac0dd04f-
    c905-4b7b-9dcf-f0bdfcab45e3/mapa_stref.pdf
    pokazuje że ona jest w strefie, tej najtańszej ale jest.
    --
    MZ

  • 5. Data: 2011-04-30 00:43:53
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-04-29 11:14, MZ pisze:

> [...]
    c905-4b7b-9dcf-f0bdfcab45e3/mapa_stref.pdf
    > pokazuje że ona jest w strefie, tej najtańszej ale jest.
    Bo cały "myk" jest taki, że w strefie płatnego parkowania są miejsca gdzie
    parkowanie jest gratis ;-) np. Ruska od 1-go maja do Kazimierza Wielkiego a masz
    jako strefę B.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+