  • 11. Data: 2010-02-25 10:12:49
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Tym razem zobaczymy legendarny telefon, który zmienił świat czyli
    > produkt firmy Apple - iPhone 2G. Będziemy w filmie rzucać iphonem o
    > ziemie by zobaczyć. jego trwałość oraz co daje zamknięta sklejona
    > obudowa. Oprócz tego kilka rozważań nad prostotą uzytkową interfejsu i
    > postarm się wytłumaczyć dlaczegp iphone odniósł sukces.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8 (2minuta)
    >
    > Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

    Żaden telefon ani wtedy ani nawet do dziś nie dorównuje jakością ekranuu?

    http://www.mobilecrunch.com/2009/11/05/smartphone-sh
    owdown-iphone-3gs-vs-moto-droid-round-2/

    Porównanie z 3GS i Moto Droid nie wypada gorzej, oba mają gównianą
    widoczność pod słońce a poza tym, iPhone pada przy wyśw. Droida.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 12. Data: 2010-02-25 10:13:16
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8 (2minuta)
    >
    > Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

    Szklany ekran? A Droid ma gorilla glass ;)

  • 13. Data: 2010-02-25 10:17:23
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

    > Nie majacz... tylko pokaz na filmie swoja. Pozatym akurat rzucanie

    ROTFL, rzucanie, spadla z biurka 90 cm na wykladzine hehehe

    Moja tak spada na wykladzine i panele kilka razy w miesiacu, stara
    poczciwa e51, co mi od 2 lat sluzy... I dziala... I sie nie otwiera...

  • 14. Data: 2010-02-25 10:20:08
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    > 3:24 Nokia N79 rozpada sie na kawaleczki :))

    No i skladasz kawaleczki (znaczy obdowe, bateryjke i klapke) i nokia
    dalej dziala ;)

    a iFon?

    jak sie rozpadnie?

    to juz....

    RIP :)

  • 15. Data: 2010-02-25 10:25:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Przełącznik profili? Takie przełącznik to w 2001 roku miał Sony J5. Nie
    > trzeba było z małym guziczkiem się bawić, tylko wystarczyło jog dialem
    > dać w odwrotną stronę niż blokowanie klawiatury.

    No ba mial to tez P900 :) tyle ze jogdial to jednak nie przelacznik a
    raczej manipulator. Swietny patent ale wadliwy jak cholera. Zajechalem w
    rok dwa w P900. Pozatym nie porownoj "prostoty jogdiala ktory byl 4
    kkierunkowy z przelacznikiem on/off"

  • 16. Data: 2010-02-25 10:27:44
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

> [...]
    >
    > Porównanie z 3GS i Moto Droid nie wypada gorzej, oba mają gównianą
    > widoczność pod słońce a poza tym, iPhone pada przy wyśw. Droida.

    Filmy/Zdjecia nie oddaja prawdy przykladowo moj filmik byl nakrecany
    przy MINIMALNEJ jasnosci a na filmie zupelnie tego nie widac ze ekran
    byl bardzo ciemny. Zreszta nie ma sie co sprzeczac iphone ma ekran
    najwyzej klasy od 3 lat.

  • 17. Data: 2010-02-25 10:28:40
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8 (2minuta)
    >
    > Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

    Buhahaha, wielozadaniowość jest dokładnie w takim stopniu w jakim być
    powinna?

    Czy Ciebie kolego pojebało?

  • 18. Data: 2010-02-25 10:29:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Szklany ekran? A Droid ma gorilla glass ;)

    Zapewne iphona ma "bleble TM glass" raczej chodzilo mi o zwrocenie uwagi
    na roznice miedzy ekranem wciskanym podatnym na uszkodzenia
    mechaniczne a ekranem pojemnosciowym ktory jest ze szkla "wysokiej
    jakosci" (szkla tam naprawde niewiele jest)

  • 19. Data: 2010-02-25 10:29:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Motylek pisze:

    > Moja tak spada na wykladzine i panele kilka razy w miesiacu, stara
    > poczciwa e51, co mi od 2 lat sluzy... I dziala... I sie nie otwiera...

    e51 to mala popierdolka z malutkim ekranem. Nie ta klasa sprzetu.
    Owszem cenie E51 za solidnosc mimo ze nazywa sie Nokia

  • 20. Data: 2010-02-25 10:30:30
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8 (2minuta)
    >
    > Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

    Robi się jedną aplikację, która ma jeden guzik, naciskamy ten guzik a
    tam GUZIK! Nie działa!