  • 81. Data: 2010-02-26 09:47:14
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jurek pisze:

    > Wróć do podstawówki i odwiedź panią od fizyki.

    Tak oczywiscie.... i pewnei dlatego HTC Legend jest z jednego kawalka.
    Ach ci tajwanczycy nie chodzili do szkoly nie to co Jurek z polskiego
    usenetu, moze zglos im swoje CV ?

  • 82. Data: 2010-02-26 09:47:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Motylek pisze:

    > nie zgodze sie. Zgodnie z fizyka orzpadajace sie elementy rozpraszaja
    > energie kinetyczna, a zestalona cegla przyjmuje cala energie na klate...
    > i sie gnie ;)

    Odpadajace po wylamaniu .... tak wiem ... zaraz sie dowiem o crash
    testach. Tylko co mi po "telefonie zgniecionym do polowy"

  • 83. Data: 2010-02-26 09:48:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Stefan.Burczymucha pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > czy ty wiesz osiolku ile ja widzialem gejfonow z pajeczyna na ekranie?

    Czy ty wiesz ile widzialem Nokii na wysypisku :) stad wniosek Nokie sa
    do dupy skoro sie tam znajduja. Swietnie....

  • 84. Data: 2010-02-26 09:49:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Pomijając różne przypadkowe pęknięcia i zbicia innych to wszytkie 3
    > sztuki iPhone-ów 3G jakie mają ludki u mnie w firmie (pomijając sztukę
    > która leży jako zapas i czasami platforma do testów softu) cierpią na
    > taką samą usterkę. Mianowicie mają pęknięcie przedniego panelu
    > biegnącą od przycisku pod ekranem w okolice prawego dolnego rogu.
    > Wszytkie prawie identycznie. Czemu tak - nie mam pojęcia. Wszytki
    > telefony z Orange kupione trochę ponad rok temu. Orange przy
    > zgłoszonych reklamacjach twierdzi że to usterka mechaniczna i nie
    > podlega naprawie gwarancyjnej.

    Masz racje wszystkie iphony nie dzialaja a w Appstore kupuja klienci
    HTC. No ale jaks ie szafy rakowe wozi autobusem to stan iphonow nie dziwi

  • 85. Data: 2010-02-26 09:50:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Bzdury jakieś piszesz.
    > Używam od ponad 1.5 roku.
    > Ze mną używa jakieś 1000 osób.
    > Jakoś nie słyszałem takich bajek.

    A iphonow jest 40 mln :) to tylko 10 razy tyle co cale HTC sprzedaje
    rocznie spoko

  • 86. Data: 2010-02-26 09:53:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Motylek pisze:

    > Warto zzwrocic uwage, ze modelii nokii i rodzajow obudow, rodzajow
    > tworzywa, wyswietlaczy, klawiatur jest cale multum, taki iphone jest
    > jeden. I te wszystkie nokie u milionow ludzi przezywaja rozne katusze i
    > jakos ne ma wysypu informacji, ze nokie sie psuja, rozlatuje, rozbijaja
    > co chwile. Wiec patrzac kompleksowo nokia produkuje kazdy telefon mniej
    > lub bardziej - ale odporny na zle traktowanie.

    Pokaz mi JEDNEGO zadowolonego z jakosci wykonania wlasciciela Nokii
    6220. Wybacz ale wejdz ty na jakies fiorum nokiofili i poczytaj o tej
    jakosci

  • 87. Data: 2010-02-26 10:02:19
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Tak oczywiscie.... i pewnei dlatego HTC Legend jest z jednego kawalka.
    > Ach ci tajwanczycy nie chodzili do szkoly nie to co Jurek z polskiego
    > usenetu, moze zglos im swoje CV ?

    Już widzę jak to HTC robi telefon w jednym kawałku dlatego żeby był
    bardziej wytrzymały, hahaha.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 88. Data: 2010-02-26 10:03:03
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Pokaz mi JEDNEGO zadowolonego z jakosci wykonania wlasciciela Nokii
    > 6220. Wybacz ale wejdz ty na jakies fiorum nokiofili i poczytaj o tej
    > jakosci

    A 6220 to jakaś wysoka półka i kosztuje tyle co ipoo, do którego ją
    porównujesz?

  • 89. Data: 2010-02-26 10:03:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Już widzę jak to HTC robi telefon w jednym kawałku dlatego żeby był
    > bardziej wytrzymały, hahaha.

    Moze jednak sprawdzisz dlaczego HTC Legend ma obudowe w jednym kawalku.
    Wlasnie po to by byl trwaly. Skoro Pan Prezes zaczal prezentacje od
    rzucenia nim to chyba to wazna cecha nie ?

  • 90. Data: 2010-02-26 10:05:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > A 6220 to jakaś wysoka półka i kosztuje tyle co ipoo, do którego ją
    > porównujesz?

    Czy Nokia 6220 to "kompleksowo" nie Nokia ?