  • 101. Data: 2010-02-26 11:08:50
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 11:47:25 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

    > czekany w rękach żeby sie wspiąć do tramwaju czy Ikarusa. iJaś nie
    > zrozumiał - zreszta nei czytał i nie brał udziąłu w dyskusji która
    > b?ła parę lat temu tylko z polemiki ze mną sobie coś wyczytał - i
    > sobie ubzdurał ze ja tak chcę jeździć. A jak iJasio sobie coś ubzdura

    On nigdy nie rozumie... jakby coś rozumiał, nie byłoby tak śmiesznie.

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 102. Data: 2010-02-26 11:41:08
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> Odpowiedz na

    > sobie ubzdurał ze ja tak chcę jeździć. A jak iJasio sobie coś ubzdura
    > - to sam wiesz - nie ma zmiłuj. On będzie twierdził że tak jest i
    > kropka. A że z rzeczywiostosćia nie ma to nic wspólnego - tym gorzej
    > dla rzeczywistości. ;-)

    No to faktycznie w jego "stylu".

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 103. Data: 2010-02-26 11:50:04
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale serio pytam, ktory inny telefon ma mechaniczny przelacznik profili ?

    Nokia? Wciskasz wyłącznik i wybierasz profi lub off.

  • 104. Data: 2010-02-26 11:53:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Zapraszam Cię na jakąś strzelankę paintballową, strzelę Cię dwoma kulkami
    > - jedną zimową, która w takich warunkach jak teraz z pewnością się nie
    > rozpadnie i jedną turniejową, dającą 100% gwarancję, że się rozleci w
    > kontakcie z Twoim ciałem.

    Ale po co komu urzadzenie ktore sie rozpadnie ? Pozatym chetnie
    zobacze te kulki wyposazone w LCD

    > Urządzenia, które rozpadają się przy upadku rozpraszają energię
    > zderzenia, w zamkniętych dochodzi do naprężeń i pęknięć. Dla mnie
    > dowodem na to jest zaobserwowana liczba gejfonów z pajęczyną na
    > wyświetlaczu.

    Iphona ma wytrzymac do pewnego stopnia naprezen potem uszkadza sie
    wyswietlacz ktory jest sztywno zamocowany. Jak uradzenie sie rozpadnie
    i pkyta glowna wyrwie z mocowania kiereszujac wyswietlacz ktory wylatuje
    przez okno. To zadna roznica. Nie siedzisz w srodku urzadzenia by ci
    pochlanianie energi robilo roznice

  • 105. Data: 2010-02-26 11:54:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Nokia? Wciskasz wyłącznik i wybierasz profi lub off.

    Kluczowe slowo "wybierasz" ...

  • 106. Data: 2010-02-26 11:59:33
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 25-02-2010 13:27, J.F. pisze:

    > To czekamy na film z takiego testu iphona :-)

    Za skromnie. Zobaczysz że iJanek zrobi test ze zrzucenia iP z "pekinu" i
    nawet ryski nie będzie. Ale ja i tak marzę że iJanek film o tym jak Job$
    zrzuca iP z Burj Khalifa i na dole rozwala Abramsa, dla naprzykładu.

    --
    ALEX

  • 107. Data: 2010-02-26 12:08:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > Kluczowe slowo "wybierasz" ...

    SE ma. Przytrzymujesz * (albo #) i wyłącza dźwięk.

  • 108. Data: 2010-02-26 12:22:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > SE ma. Przytrzymujesz * (albo #) i wyłącza dźwięk.

    # jesli juz.. faktycznie ale najpierw trzeba odblokowac klawiature

  • 109. Data: 2010-02-26 12:26:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > # jesli juz.. faktycznie ale najpierw trzeba odblokowac klawiature

    W starszych modelach był *.

  • 110. Data: 2010-02-26 13:11:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 11:03:29 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Moze jednak sprawdzisz dlaczego HTC Legend ma obudowe w jednym kawalku.
    > Wlasnie po to by byl trwaly. Skoro Pan Prezes zaczal prezentacje od
    > rzucenia nim to chyba to wazna cecha nie ?

    Może dla noża...