  • 11. Data: 2010-12-05 17:03:20
    Temat: Re: Coś z napędem 4x4?
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    news:slrnifndqh.n53.rekin@drapak.wkurw.org...

    > Może jednak niech auto wątku dozbiera? Przy czym w przypadku
    > Subaraka z dieslem trzeba nauczyć się na nowo używać sprzęgła
    > (żadnego długiego ślizgania), a najlepiej wziąć AT -- SIP dużo
    > bierze za komplet dwumas-sprzęgło.

    BTW: jak zakończyła się awantura w tej sprawie? Pamiętam, z forum subaru, że
    ktoś groził pozwem etc. a potem była soczysta publikacja w motodzienniku
    Balkana :)

    Coś drgnęło?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-12-05 17:04:58
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 5 Dec 2010 17:03:20 +0100, kml <f...@g...lp>
    wrote:

    > BTW: jak zakończyła się awantura w tej sprawie? Pamiętam, z forum subaru, że
    > ktoś groził pozwem etc. a potem była soczysta publikacja w motodzienniku
    > Balkana :)

    Remap obniżający moment w dolnym zakresie plus szkolenie w SJS z
    ruszania. Czy coś jeszcze? Nie wiem, nie śledzę.

    r.
    _____________

  • 13. Data: 2010-12-05 17:12:53
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Małecki" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...

    > Czy możecie polecić mi jakiś samochód osobowy (kombi) z napędem na 4
    > koła, z silnikiem diesla, w cenie do 60 tys. zł, i nie starszy niż 5
    > lat?
    > Przeglądnąłem trochę aut i zastanawiam się w ogóle czy za cenę 60 tys.
    > zł można kupić takie auto jak napisałem.

    Lada 4x4 (dawniej Niva) cena nowego: 39 tys. i 3 lata gwarancji ;-)

  • 14. Data: 2010-12-05 17:23:05
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > za 60kPLN??

    fakt, one są dopiero od 2008r więc może być ciężko.

    W takim razie może Volvo XC70 lub zwykłe V70 AWD z silnikiem D5

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 15. Data: 2010-12-05 17:27:58
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Marcin Małecki wrote:
> [...]
    > 140 koni). Takie auto jestem w stanie kupić za 55-60 tys. zł.
    > Dzisiaj zacząłem się zastanawiać nad autem z napędem 4x4, niestety
    > mondeo nie ma w takiej opcji (nawet jeśli by było to forda bym nie
    > kupił z takim napędem), dlatego w grę wchodzi inna marka i model.
    > Czy możecie polecić mi jakiś samochód osobowy (kombi) z napędem na 4
    > koła, z silnikiem diesla, w cenie do 60 tys. zł, i nie starszy niż 5
    > lat?
    > Przeglądnąłem trochę aut i zastanawiam się w ogóle czy za cenę 60 tys.
    > zł można kupić takie auto jak napisałem.

    Poleciłbym Audi A4 Avant, ale B6 FL "w dizlu" i Quattro to AFAIK tylko 2.0
    TDI, o którym opinia nie najlepsza, albo 3.0 TDI, które już pewnie dość
    drogie w utrzymaniu jest. Sensowne 1.9 TDI + Quattro nie spełnia kryterium
    wiekowego (występowały przed liftingiem, czyli w najlepszym wypadku 2004).

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTI '95 - DO SPRZEDANIA

  • 16. Data: 2010-12-05 17:35:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin Małecki" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...

    > Lada 4x4 (dawniej Niva) cena nowego: 39 tys. i 3 lata gwarancji ;-)

    To już lepiej Dustera - akurat 60 tys za 4*4.

  • 17. Data: 2010-12-05 17:49:03
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-12-05 17:27, Staszek Sosenko pisze:

> [...]
    > dość drogie w utrzymaniu jest. Sensowne 1.9 TDI + Quattro nie spełnia
    > kryterium wiekowego (występowały przed liftingiem, czyli w najlepszym

    Nie ma czegos takiego jak B6 FL, nie wiem po co produkowac jakies
    pierdoly niezgodne z prawda. ;) Bylo B6 2001-2004 i B7 2004-2008. W B6
    byly 1.9TDI Quattro (ciezko dorwac) i 2.5TDI Quattro (latwiej, jak
    dorwiesz model po 2003 to nie ma problemow, ktore trapia wczesniejsze
    roczniki). B7 2.0TDI (170KM nie ma problemow z ukl. smarowania tak jak
    2.0TDI 140KM ale nie wszystkie mialy z tym problemy!), 3.0TDI (w tej
    kasie to nie bardzo do dorwania) i *chyba* 2.5TDI.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 18. Data: 2010-12-05 18:09:05
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > Subaraka z dieslem trzeba nauczyć się na nowo używać sprzęgła
    > (żadnego długiego ślizgania), a najlepiej wziąć AT -- SIP dużo

    Gnojówka (diesel) + AT w subaraku?
    Chyba czas na weryfikacje zawartosci cennika SIP ;)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 19. Data: 2010-12-05 18:18:36
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Marcin Małecki dokonał/a produkcji posta :

    .
> [...]
    > Przeglądnąłem trochę aut i zastanawiam się w ogóle czy za cenę 60 tys.
    > zł można kupić takie auto jak napisałem.

    W tej cenie kupisz nowke benzyne, terenowke z prawdziwego zdarzenia, jednak
    malenka jak cholera, Suzuki Jimny :)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 20. Data: 2010-12-05 18:37:44
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Maciej Browarczyk wrote:

    > Nie ma czegos takiego jak B6 FL, nie wiem po co produkowac jakies
    > pierdoly niezgodne z prawda. ;)

    Mea culpa, ale na swoją obronę powiem, że IMHO brak jest konsekwencji w tym
    oznakowaniu ;) Passat po 2000 to B5 FL (a nie B6, jak wielu mylnie uważało).
    Z kolei ten sam model z lat '93-'96 to B4, choć AFAIK w zasadzie jest to
    zmodernizowane B3. Co Audi A4 8E ;) to dużo jeżdżę takim w konfiguracji 1.9
    TDI 130PS Quattro i choć na suchym szału nie ma (katalogowo 10,4 do "setki",
    wypadałoby czipnąć ;)) to przy obecnej pogodzie banan z mordy nie znika :D