  • 11. Data: 2014-01-27 15:50:14
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: "SP1H" <...@p...pl>

    > Nie. Jak zapierdoli to juz nie jestes jego wlascicielem.

    dziwna interpretacja

    a kto nim jest, Twoim zdaniem?

  • 12. Data: 2014-01-27 15:50:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, SP1H <...@p...pl> wrote:

    > dziwna interpretacja
    >
    > a kto nim jest, Twoim zdaniem?

    Kolejny sztywny?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2014-01-27 15:52:06
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    www.youtube.com/watch?v=O6Vd7J8JNWQ#t=0m12s

    --

    signature

  • 14. Data: 2014-01-27 15:53:53
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    W dniu 2014-01-27 15:50, AZ pisze:

    > Kolejny sztywny?

    Że to niby taki żart miał być?

    --

    signature

  • 15. Data: 2014-01-27 15:54:06
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 27 sty 2014 15:36, AZ pisze:

    > Nie. Jak zapierdoli to juz nie jestes jego wlascicielem.

    Nie? A kim?

    --
    .B:artek.

  • 16. Data: 2014-01-27 15:55:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, cumulonimbus <y...@b...upa> wrote:

    > Że to niby taki żart miał być?

    Nie, to bylo calkiem na serio...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2014-01-27 15:56:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, .B:artek. <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:

    > Nie? A kim?

    TAK JESTES JEGO WLASCICIELEM. ZARTOWALEM!!!111!!jeden!jeden!!1

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2014-01-27 15:57:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jan 2014 15:54:06 +0100, .B:artek.

    > Nie? A kim?

    Oczywiście każdy okradziony z samochodu przechodzi nad tym do porządku
    dziennego bez zgłaszania tego faktu. A! Ponadto każdy złodziej samochodu
    daje się bez problemu fotografować radarom. Dlatego właśnie za złodzieja
    zapłaci właściciel i żaden sąd mu nie pomoże.

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2014-01-27 16:03:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup

    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-aut
    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

    Super, nareszcie skończ się bezkarność przedstawicieli handlowych.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 20. Data: 2014-01-27 16:03:55
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 27 sty 2014 15:17, anacron pisze:
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-aut
    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

    Czyli z odpowiedzialności karnej sprawcy robimy karę administracyjną
    nakładaną na właściciela pojazdu. Dlaczego? Bo KASA jest najważniejsza.
    Czyli z czynu szkodliwego społecznie i piętnowanego przez prawo ze
    względu na możliwość szkodzenia innym ludziom (wypadki) robimy maszynkę
    do zarabiania pieniędzy.

    W ten sposób za 5 lat cały Kodeks wykroczeń i Kodeks karny będzie można
    skasować i zastąpić karami administracyjnymi.

    W przypadku kradzieży kara administracyjna dla właściciela rzeczy za to,
    że "nie upilnował"

    W przypadku zabójstwa kara dla najbliższej rodziny ofiary za to, że ta
    dała się zabić i doprowadziła do utraty przez Skarb Państwa podatnika i
    płatnika składek ZUS...

    --
    .B:artek.