  • 51. Data: 2010-02-12 21:37:30
    Temat: Re: CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hl45ep$fkv$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > WE to chyba największe buractwo. Jeden uj w BMW z WE zablokował wieczorem
    > moje auto na osiedlu uniemożliwiając wyjazd do roboty a usunął dopiero po
    > południu. WE to generalnie chamstwo nad chamstwami.

    Odważysz się wreszcie pochwalić jaki wyróżnik rejestracji ma Twoje auto
    (ewentualnie to, którym najczęściej jeździsz), czy po raz kolejny
    stchórzysz? Wg Ciebie numer rejestracyjny określa człowieka. Chciałbym
    wiedzieć jakim jesteś człowiekiem.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 52. Data: 2010-02-12 22:56:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Czabu pisze:

> [...]
    > (ewentualnie to, którym najczęściej jeździsz), czy po raz kolejny
    > stchórzysz? Wg Ciebie numer rejestracyjny określa człowieka. Chciałbym

    Ja ze swej strony oferuję WPI/WE/WX/WGM - niech sobie neelix wybiera.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 53. Data: 2010-02-12 23:17:19
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Wbić się w zaspę po szyby ... i wyjeżdżać "pod górę" ... łatwizna - dużo
    > łatwiej pchać auto pod górę niż pchać w dół. Słusznie prawisz.

    Sprzeczasz się niepotrzebnie, bo jak sam widzisz większość jednak wie o tym,
    ze pierwszeństwo ma jadący pod górkę.
    Ja osobiście znam tę zasadę od ponad 30 lat.
    A tu masz link, aby rozwiać swoje wątpliwości:
    http://www.autoporadnik.pl/prawo/radzimy-jak-jezdzic
    -po-gorskich-drogach/artykul
    http://www.terlecki-osk.pl/pliki/konspekty/24.%20SYT
    UACJE%20TRUDNE%20NA%20DRODZE.doc
    Strona 7
    Zjeżdzając w dół łatwiej jest Ci wjechać na pobocze i z niego wyjechać.
    Natomiast jadący pod górkę jak się zatrzyma ma problem z ruszeniem, a w
    przypadku poślizgu jedzie w dół tyłem i ma problem z kierowaniem przy
    jeździe do tłu oraz z hamowaniem.

  • 54. Data: 2010-02-12 23:19:58
    Od: mw <m...@g...com>

    On 12 Lut, 09:32, "P.H." <k...@g...w.sieci> wrote:
    4[...]
    > jeżdżę WW / DW / KN
    > ciekawe jak mnie zaszufladkujesz...
    Mnie ciekawi jeszcze bardziej, moja zaczyna się od 4B2 ;-)

  • 55. Data: 2010-02-12 23:35:26
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    > [...] WG "góralskich" zasad jadący w dół ma zawsze
    > pierwszeństwo (ma trudniejszą sytuację hamulcową)
    http://eti.agh.edu.pl/brd/strony/wymijanie.html
    Zapewne to pisali inni Górale, ale i mnie dawno temu tak właśnie uczono...

    > niestety - ten
    > kierowca nie zna tej wersji i prze twardo do przodu
    Zgodnie z zasadą głoszoną przez innych Górali od ponad 20 lat. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 56. Data: 2010-02-13 01:26:37
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-02-12 15:35:14 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > 2. NIE MA JAK WYHAMOWAĆ JADĄC Z GÓRY

    Przemyśl to dokładnie...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 57. Data: 2010-02-13 11:32:50
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hl4ecd$rpj$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > (ewentualnie to, którym najczęściej jeździsz), czy po raz kolejny
    > stchórzysz? Wg Ciebie numer rejestracyjny określa człowieka. Chciałbym

    Niekoniecznie człowieka, ale chama na pewno potwierdzi. Czyżbyś miał WE? :-)
    neelix

  • 58. Data: 2010-02-13 11:48:37
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > A ja myślałem, że podane jest na nich IQ stawiacza...

    To jest IQ tych, którzy leją na ograniczenia i jeżdżą szybciej.
    neelix

  • 59. Data: 2010-02-14 10:56:15
    Od: Przemekkk <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-12 23:19, mw pisze:
    > On 12 Lut, 09:32, "P.H."<k...@g...w.sieci> wrote:
    > 4[...]
    > Mnie ciekawi jeszcze bardziej, moja zaczyna się od 4B2 ;-)

    Brno :P

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 60. Data: 2010-02-15 00:28:36
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 23:17, Plumpi pisze:

> [...]
    > Natomiast jadący pod górkę jak się zatrzyma ma problem z ruszeniem, a w
    > przypadku poślizgu jedzie w dół tyłem i ma problem z kierowaniem przy

    Gil i co Ty na to?