    From: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
    Date: Fri, 12 Feb 2010 10:04:54 +0100

    to pisze:

    > Co już samo w sobie świadczy w pewien określony sposób o Tobie...

    Tak sie zapytam, a co to ma do rzeczy?

    > Nie rozumiem. Nie zatrzymujesz się przed przejazdem?

    > Rowerowi? ROTFL.

    Odnoszę wrażenie, że nigdy nie jechałeś na rowerze po ulicy i stąd
    możesz nie mieć pojęcia jak się mogą zachować kierowcy w stosunku do
    rowerzystów. Ja się poruszam samochodem i na rowerze i oczywiście widzę
    debilnych kierowców i rowerzystów.

    > A kto się chce ciągnąć za jadącym po lodzie rowerem z prędkością typu 15
    > km/h?

    > Używaj środków lokomocji przystosowanych do warunków to nie będziesz miał
    > problemów.

    Kiedyś chyba Ty wspomniałeś, że rowerzyści wszystkich chcą przekonać
    że rower jest zawsze najlepszy. Może się mylę i to nie Ty. Ale widzę, że
    starasz sie przekonać rowerzystów że rower się nie nadaje do jazdy.

    Samochód u mnie stoi pod domem, po wielu próbach stwierdziłem że w moim
    wypadku rower jest wygodniejszy i szybszy na co dzień. Oczywiście
    większe zakupy, dalekie jazdy na urlop odbywam samochodem. A ile razy
    przy atakach zimy w Warszawie docierałem do domu czy pracy niemal tak
    samo szybko jak przy suchej szosie. Samochody stały wtedy w potwornych
    korkach. Czy w taki razie powinienem jechać jednak samochodem i stać w
    korku? To trochę bez sensu.

    Pozdrawiam.