  • 31. Data: 2011-06-29 18:56:24
    Temat: Re: Bramki Viatool - nie dla idiotów
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-06-29 10:35, Albercik pisze:

    > też się zastanawiałem dlaczemu w obecnych czasach, gdzie to technologia
    > transmisji bezprzewodowej jest na dość wysokim poziomie takie badziewia
    > stawiają. Już nawet bez stawiania całej infrastruktury dogadali by się z
    > jakimś operatorem komórkowym i by mieli dokładne śledzenie trasy
    > przejazdu.. Już nie wspomnę o transmiterach małej mocy o zasięgu
    > kilkudziesięciu metrów umieszczonych gdzieś w rowie, czy antenach
    > wtopionych w asfalt..

    Ja przyglądając się tym wynalazkom stwierdzam tylko jak szybko od 1.07
    będą pourywane te satelitarki do transmisji :D
    Lasso zarzucą i urwą ją w diabły i cały misterny plan w pi....du :)

    Pozdrawiam !

  • 32. Data: 2011-06-29 21:51:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Stankiewicz wrote:

    > No pacz pan ... amerykańce, którzy są jakieś sto lat przed nami jeśli
    > chodzi o elektroniczne systemy poboru opłat też takie bramki stawiają

    wbrew pozorom amerykńce w wileu sprzwach są koszmarnie zacofani...

  • 33. Data: 2011-06-29 22:00:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jun 2011 21:51:24 +0200 osobnik zwany Marek Dyjor
    wystukał:

    > wbrew pozorom amerykńce w wileu sprzwach są koszmarnie zacofani...

    nie mów zafascynowanycm amerykanizmem :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2011-06-29 22:01:28
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 21:51:24 +0200, Marek Dyjor na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > wbrew pozorom amerykńce w wileu sprzwach są koszmarnie zacofani...

    Nie dystkutujemy o "wielu sprawach" - tylko o jednej, konkretnej. Mówisz,
    że co najmniej 20 letnie doświadczenie w temacie elektronicznych systemów
    poboru opłat na drogach świadczy o tym zacofaniu, tak ?

    "Opieka: Czasem taki jest mecenat, że z pupila wkrótce denat. Lec Stanisław
    Jerzy"

  • 35. Data: 2011-06-29 22:22:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Tam są kamery o sporej rozdzielczości - każdy pas ma własny zestaw,
    > żeby samochody wzajemnie nie zasłaniały.

    i niby nie da sie ustawić jednej kamery po jednej stronie jezdni na jednym
    słupku, a z drugiej na drugim, bez zupełnie niepotrzebnej poprzeczki między
    nimi?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 36. Data: 2011-06-29 22:27:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jun 2011 22:22:58 +0200 osobnik zwany Kuba \(aka
    cita\) wystukał:

    trzeb było wystartowac w przetargu

  • 37. Data: 2011-06-29 23:19:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Nie wiem, czy zauważyłeś, ale od pewnego czasu zdarzają się nam w
    > Polsce tornadka.

    Ale ja ogólnie o zastosowanej technologii.
    Dziś takie rzeczy robi się małe, lekkie, bezprzewodowe i nie wymagające
    kratownicy żeby je utrzymać.

    Chociaż dziś oglądałem bramkę w trójmieście (nie wiem, może jeszcze nie
    wszystko zamontowali), ale wielka kratownica na fundamentach, a na górze
    cztery malutkie urządzenia - na oko 15x10x5cm.

  • 38. Data: 2011-06-29 23:20:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-29 11:13, J.F. pisze:

    > kratownica wielkiego oporu nie stawia.
    >
    > Kiedys sie zdziwilem jak przeczytalem jakie glebokie fundamenty ma
    > wieza telewizyjna Ostankino, cos 400+m wysoka.
    > Jesli mnie skleroza nie myli to 3.5m.
    > Po prostu postawiony klocek na piasku. Przy jej ciezarze i podstawie
    > cos 50m szerokiej wiatr do 200km/h jej nie straszny.

    No ale ta wieża pewnie ma odciągi które dopiero trzymają ją w pionie.

    Podstawa potrzebna jest tylko żeby się nie wbiła pod ziemie.

  • 39. Data: 2011-06-29 23:21:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    >

    > i niby nie da sie ustawić jednej kamery po jednej stronie jezdni na
    > jednym słupku, a z drugiej na drugim, bez zupełnie niepotrzebnej

    Się jakiś wredny motor prześlizgnie między tirami ;)

  • 40. Data: 2011-06-29 23:21:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Szybciej niż Ci się wydaje...

    No mi się np. wydaje że za 2-3 lata :)