  • 21. Data: 2011-06-29 10:42:43
    Temat: Re: Bramki Viatool - nie dla idiotów
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 10:35:47 +0200, Albercik na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > też się zastanawiałem dlaczemu w obecnych czasach, gdzie to technologia
    > transmisji bezprzewodowej jest na dość wysokim poziomie takie badziewia
    > stawiają.

    No pacz pan ... amerykańce, którzy są jakieś sto lat przed nami jeśli
    chodzi o elektroniczne systemy poboru opłat też takie bramki stawiają ...

    "Życie jest to opowieść idioty, pełna wrzasku i wściekłości, nic nie
    znacząca. William Shakespeare"

  • 22. Data: 2011-06-29 10:44:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Albercik,

    Wednesday, June 29, 2011, 10:35:47 AM, you wrote:

    > też się zastanawiałem dlaczemu w obecnych czasach, gdzie to technologia
    > transmisji bezprzewodowej jest na dość wysokim poziomie takie badziewia
    > stawiają. Już nawet bez stawiania całej infrastruktury dogadali by się z
    > jakimś operatorem komórkowym i by mieli dokładne śledzenie trasy
    > przejazdu.. Już nie wspomnę o transmiterach małej mocy o zasięgu
    > kilkudziesięciu metrów umieszczonych gdzieś w rowie, czy antenach
    > wtopionych w asfalt..

    Masz małą wyobraźnię. Bardzo małą. Gdyby nie kamery, to transmitery
    Viatoll zamiast być w samochodach, byłyby w szufladach. Kamery mają
    konfrontować zgodność numerów rejestracyjnych z danymi transmitera.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2011-06-29 11:13:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Jun 2011 10:08:48 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Nie wiem, czy zauważyłeś, ale od pewnego czasu zdarzają się nam w
    >Polsce tornadka. Nie tak dawno jedno na A4 busika na barierkach
    >postawiło... Bramki muszą być solidne.

    kratownica wielkiego oporu nie stawia.

    Kiedys sie zdziwilem jak przeczytalem jakie glebokie fundamenty ma
    wieza telewizyjna Ostankino, cos 400+m wysoka.
    Jesli mnie skleroza nie myli to 3.5m.
    Po prostu postawiony klocek na piasku. Przy jej ciezarze i podstawie
    cos 50m szerokiej wiatr do 200km/h jej nie straszny.

    J.

  • 24. Data: 2011-06-29 11:51:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Wednesday, June 29, 2011, 11:13:19 AM, you wrote:

    > kratownica wielkiego oporu nie stawia.

    Dlatego bramki są zrobione z kratownicy - przynajmniej te, która ja
    widziałem...

    Ale jak trafi rezonans...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2011-06-29 12:04:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-29, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Ale jak trafi rezonans...

    Ze tak zapytam - z czego Ty nie jestes specjalista?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2011-06-29 12:08:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    > Ze tak zapytam - z czego Ty nie jestes specjalista?

    Zazdrość, złośliwość czy ciekawość?

    Nie jestem specjalistą od wszystkiego. Po prostu mam otwarty umysł i
    przez dość długie życie udało mi się trochę wiedzy zgromadzić.
    Pracowałem też w sporej ilości zawodów - dużo powyżej średniej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-06-29 12:27:51
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-29, CeSaR <a...@m...com> wrote:

    > A ja sobie my?le, kiedy ka?de auto osobowe bedzie musia?o mieae ów box
    > przyklejony do szyby?
    > I od kiedy za nasze pieni?dze bedzie sie wyci?gaae nasze pieni?dze z naszych
    > kieszeni?
    > I czy najpierw w celu "poprawienia" bezpieczenstwa oficjalnie wsadzi sie nam
    > te boxy po to, ?eby kontrolowaae predko?ae ?redni? na odcinku?

    Szybciej niż Ci się wydaje...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 28. Data: 2011-06-29 14:37:44