  • 1. Data: 2011-06-28 23:57:46
    Temat: pomysł
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Na zawalidrogi, co jadą lewym pasem i nie chcą zjechać.
    Na policję co chce do kontroli w nocy zatrzymać też było
    by to skuteczne.

    http://www.youtube.com/watch?v=bWS30yHBuLQ

  • 2. Data: 2011-06-29 00:03:56
    Temat: Re: pomysł
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 23:57, megrims pisze:
    > Na zawalidrogi, co jadą lewym pasem i nie chcą zjechać.
    > Na policję co chce do kontroli w nocy zatrzymać też było
    > by to skuteczne.
    > http://www.youtube.com/watch?v=bWS30yHBuLQ

    1. Jak miałoby zniechęcić policję ?

    2. Tak się po PL nie da. Nie tyle oślepiłyby cię odblaski od
    milionów znaków drogowych (hint DK8 na ten przykład) co chyba
    zabiłyby cię i wypaliły ci dziury w oponach :P)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 3. Data: 2011-06-29 00:03:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Jun 2011 23:57:46 +0200 osobnik zwany megrims
    wystukał:

    > Na zawalidrogi, co jadą lewym pasem i nie chcą zjechać. Na policję co
    > chce do kontroli w nocy zatrzymać też było by to skuteczne.

    znaczy co? te atakujące znaki drogowe?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-06-29 00:20:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > Na zawalidrogi, co jadą lewym pasem i nie chcą zjechać. Na policję co
    > chce do kontroli w nocy zatrzymać też było by to skuteczne.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=bWS30yHBuLQ

    Ja mam długie 2x35W D2S i 2x55W H1 i też fajnie dają po gałach. ;)

  • 5. Data: 2011-06-29 00:20:46
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > 1. Jak miałoby zniechęcić policję ?
    oślepi :D

    http://tnijurl.com/cd3d633e55db/

  • 6. Data: 2011-06-29 08:18:54
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 28.06.2011 23:57, megrims pisze:
    > Na zawalidrogi, co jadą lewym pasem i nie chcą zjechać.
    > Na policję co chce do kontroli w nocy zatrzymać też było
    > by to skuteczne.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=bWS30yHBuLQ

    Po niedawnym dzwonie, mam nowe, oryginalne reflektory ze zdaje się H7 w
    roli długich i powiem że nie ten filmik nie zrobił na mnie wrażenia.
    Jadąc w nocy na długich, to większość nowszych znaków tak wali po gałach
    że wytrzymać nie idzie.

  • 7. Data: 2011-06-29 10:44:00
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-29 00:20, megrims pisze:

    > http://tnijurl.com/cd3d633e55db/

    nie trzeba przynajmniej barier energochlonnych ustawiac ;)

    --
    venioo

  • 8. Data: 2011-06-29 19:37:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-29 08:18:54 +0200, Albercik <n...@g...pl> said:

    > Jadąc w nocy na długich, to większość nowszych znaków tak wali po gałach

    Mówisz, że te znaki jadą w nocy?
    ;>>>

    --
    Bydlę