  • 1. Data: 2011-06-28 22:53:16
    Temat: Bramki Viatool - nie dla idiotów
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    tak sobie patrzę na te bramki zamontowane na krajowej 6
    i mysle sobie ze tylko idiota mogl to zaprojektowac

    patrzac na czasze anteny domyslam sie ze sygnal w razie niepogody bedzie
    wysylany na satelite
    do skutku pozytywnego, ale jak to jest zasilane??

    ale nie o tym chcialem
    ktos KOMPLETNIE nie pomyslal i nie przewidzial transportu POJAZDOW
    PONADGABARYTOWYCH
    jakikolwiek transport wiatrakow innych czesci mostow przepustow bedzie
    zablokowany przez piekne
    polskie bramki buahahaha

  • 2. Data: 2011-06-28 23:17:45
    Temat: Re: Bramki Viatool - nie dla idiotów
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Jun 2011 22:53:16 +0200 osobnik zwany Kris_Poland
    wystukał:

> [...]
    > PONADGABARYTOWYCH
    > jakikolwiek transport wiatrakow innych czesci mostow przepustow bedzie

    jest obowiązek projektowania dróg pod transposty ponadgabarytowe?
    a jak bardzo ponad? I dlaczego trzeba zburzyć wszystkie wiadukty?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-06-28 23:28:21
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

> [...]
    > PONADGABARYTOWYCH
    > jakikolwiek transport wiatrakow innych czesci mostow przepustow bedzie

    Maszpunto ?

    p.

  • 4. Data: 2011-06-28 23:33:00
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > jest obowiązek projektowania dróg pod transposty ponadgabarytowe?
    > a jak bardzo ponad? I dlaczego trzeba zburzyć wszystkie wiadukty?

    nie trzeba sie pchac na wiadukty
    mozna je objechac, ale skoro krajowka juz jest ograniczona bramka...

  • 5. Data: 2011-06-28 23:38:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Jun 2011 23:33:00 +0200 osobnik zwany Kris_Poland
    wystukał:

    > nie trzeba sie pchac na wiadukty

    pod wiadukty głabie

  • 6. Data: 2011-06-29 00:20:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-28 22:53, Kris_Poland pisze:
    > tak sobie patrzę na te bramki zamontowane na krajowej 6
    > i mysle sobie ze tylko idiota mogl to zaprojektowac

    No też się zastanawiam dlaczego zrobiono taki kosmos, zamiast całe
    urządzenie zmieścić w małym pudełku gdzieś obok drogi na słupku.

    Widocznie byłoby to zbyt tanie :)

  • 7. Data: 2011-06-29 00:35:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jun 2011 00:20:19 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
    wystukał:

    > No też się zastanawiam dlaczego zrobiono taki kosmos, zamiast całe
    > urządzenie zmieścić w małym pudełku gdzieś obok drogi na słupku.
    >
    > Widocznie byłoby to zbyt tanie :)

    manie czytnika to proste. trzeba szukać pod kątem: niemanie

  • 8. Data: 2011-06-29 01:52:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Wednesday, June 29, 2011, 12:20:19 AM, you wrote:

    > No też się zastanawiam dlaczego zrobiono taki kosmos, zamiast całe
    > urządzenie zmieścić w małym pudełku gdzieś obok drogi na słupku.
    > Widocznie byłoby to zbyt tanie :)

    Tam są kamery o sporej rozdzielczości - każdy pas ma własny zestaw,
    żeby samochody wzajemnie nie zasłaniały.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-06-29 01:56:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Tam są kamery o sporej rozdzielczości - każdy pas ma własny zestaw,
    > żeby samochody wzajemnie nie zasłaniały.

    To wystarczy przed bramkami się "wypośrodkować" i nie trza
    płacić ? :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 10. Data: 2011-06-29 02:05:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Wednesday, June 29, 2011, 1:56:23 AM, you wrote:

    > To wystarczy przed bramkami się "wypośrodkować" i nie trza
    > płacić ? :)

    Wtedy złapią Cię dwie kamery i zapłacisz dwa razy ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl