    Date: Wed, 29 Jun 2011 23:19:06 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bramki Viatool - nie dla idiotów

    > Nie wiem, czy zauważyłeś, ale od pewnego czasu zdarzają się nam w
    > Polsce tornadka.

    Ale ja ogólnie o zastosowanej technologii.
    Dziś takie rzeczy robi się małe, lekkie, bezprzewodowe i nie wymagające
    kratownicy żeby je utrzymać.

    Chociaż dziś oglądałem bramkę w trójmieście (nie wiem, może jeszcze nie
    wszystko zamontowali), ale wielka kratownica na fundamentach, a na górze
    cztery malutkie urządzenia - na oko 15x10x5cm.