  • 1. Data: 2011-06-28 20:37:15
    Temat: Dosc wiejskiego tunningu...
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    dzis prawie sie nie wpakowalem w tyl golfa III
    jego przepiekny tunning polegal na tym ze mial przyciemnione folia swiatla
    stopu
    generalnie cale klosze

    dodatkowym atutem byl nie dzialajacy 3 stop
    w tym momencie jedynie pomiar odleglosci i mocne hamowanie
    uratowalo moj tylek od stluczki

    hamujac asekuracyjnie patrzalem co dzialo sie z tylu
    wszyscy wywalili galy, jednakze gdzies w ciagu auto bylo
    slychac gluche puk

    gosc hamowal przed pojazdem skrecajacym na stacje LPG
    wszyscy totalnie zaspani, pojazd skrecajacy wpadl na ten pomysl 2s przed
    manerwem i hamowaniem

    dopoki stacje diagnostyczne bede corocznie takie auta wypuszczac na drogi
    to nie bedzie dobrze....

  • 2. Data: 2011-06-28 20:56:33
    Temat: Re: Dosc wiejskiego tunningu...
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Kris_Poland wrote:

    > dzis prawie sie nie wpakowalem w tyl golfa III
    > jego przepiekny tunning polegal na tym ze mial przyciemnione folia
    > swiatla stopu generalnie cale klosze

    zadzowniles na policje i podales numery?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2011-06-28 20:59:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kris_Poland

    > dopoki stacje diagnostyczne bede corocznie takie auta wypuszczac na
    > drogi to nie bedzie dobrze....

    Jak nie puszczą to zerwie żeby puścili i naklei na nowo jak dojedzie do
    domu.

  • 4. Data: 2011-06-28 21:06:37
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    > dopoki stacje diagnostyczne bede corocznie takie auta wypuszczac na drogi
    > to nie bedzie dobrze....

    Dobrze to nie będzie jak ośrodki prawa jazdy nie przestaną wydawać PJ takim
    przygłupom jak ty, co się ogląda za światełkami samochodu, zamiast patrzeć
    co się na drodze dzieje.

    p.

  • 5. Data: 2011-06-28 22:25:03
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł W." <p...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze to nie będzie jak ośrodki prawa jazdy nie przestaną wydawać PJ
    > takim przygłupom jak ty, co się ogląda za światełkami samochodu, zamiast
    > patrzeć co się na drodze dzieje.

    oj prostaczku
    polecam wiecej jezdzic autem
    podobna sytuacje mialem w ostrym sloncu
    gdzie babce wybiegl pies

    sytuacja drogowa dla auta jadacego z tylu nie widoczna
    wjazd na most z ostrym skretem w prawo

    auto zachmowalo, brak 3 swiatla stopu, bylo nie dzialajace
    + 2 lampy malo widoczne

    wg twojego toku myslenia nalezy podczas prowadzenia auta patrzyc jak takie
    ciele
    tylko w auto poprzedzajace, no gratuluje i polecam odwiedzic zaklad
    pogrzebowy
    w celu wybrania wlasnego M1

  • 6. Data: 2011-06-28 22:25:23
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > zadzowniles na policje i podales numery?

    mam zapis wideo
    wlasnie analizuje

  • 7. Data: 2011-06-28 22:44:46
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    > oj prostaczku
    > polecam wiecej jezdzic autem
    > podobna sytuacje mialem w ostrym sloncu
    > gdzie babce wybiegl pies

    No może jestem prostaczkiem, jeżdżę tylko od 25 lat i ok 45kkm rocznie.

    Pozdrawiam
    p.

  • 8. Data: 2011-06-28 22:48:24
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > No może jestem prostaczkiem, jeżdżę tylko od 25 lat i ok 45kkm rocznie.

    nadal nie zrozumialas o co mi chodzi, wiec pozostaje przy swoim swtierdzeniu
    jak sie zreflektujesz zapraszam do dyskusji

  • 9. Data: 2011-06-28 22:53:13
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Dobrze to nie będzie jak ośrodki prawa jazdy nie przestaną wydawać PJ
    > takim przygłupom jak ty, co się ogląda za światełkami samochodu, zamiast
    > patrzeć co się na drodze dzieje.

    czy szanowny ekspierd sie zastanowil po co sa swiatla stopu montowane w
    samochodach? i dlaczego jest wymagana ich minimalna powierzchnia?
    szanowny ekspierd wie czemu montuje sie rowniez dodatkowe trzecie swiatlo?
    i czy tumanie wiesz dlaczego to swiatlo sygnalizujace hamowanie ma kolor
    czerwony?

    autor watku dal rade zahamowac i chwala mu za to. chwala bedzie podwojna jak
    doniesie na tego cepa. rowniez mialem podobne sytuacje niejednokrotnie choc
    nie zawsze z powodu agro-tuningu.

    sir

  • 10. Data: 2011-06-28 22:58:37
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>