  • 1. Data: 2010-12-08 03:06:34
    Temat: Boot z CD
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Witam

    Płyta Gigabyte GA-8I848P. Nie można komputera wystartować z Bootowalnej CD.
    Czytnik nawet nie drgnie. Nie pomaga nawet ustawienie w BIOS ustawienie
    wszystkich opcji bootowania na CDROM. Startuje system z HDD. Czego szukać? Z
    flopa startuje.

    Remek

  • 2. Data: 2010-12-08 04:11:27
    Temat: Re: Boot z CD
    Od: "Piotr K." <pk:idf.pl>

    Użytkownik "Remek" napisał w wiadomości grup

[...]

    Spróbuj zmienić kabelek, albo gniazdo kontrolera na plycie, może pomoże.
    Miałem taki sam problem i doraźnie pomogło, chociaż finalnie okazało się, że
    był wywalony jeden z kondensatorów, przez co działy się jeszcze inne dziwne
    rzeczy.

    --
    -----Piotr K.

  • 3. Data: 2010-12-08 05:37:49
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Piotr K." napisał:

    > Spróbuj zmienić kabelek, albo gniazdo kontrolera na plycie, może pomoże.

    W systemie napęd działa bez zarzutu. Nie chce tylko bootować z CD. Tak jakby
    BIOS ignorował ustawienia. Ale na wszelki ... wymienię taśmę i zamienię IDE.

    Pzdr Remek

  • 4. Data: 2010-12-08 06:26:02
    Od: Marcin Bugajski <m...@v...pl>

    W dniu 08.12.2010 04:06, Remek pisze:
> [...]
    > wszystkich opcji bootowania na CDROM. Startuje system z HDD. Czego szukać? Z

    ja miałem taki przypadek jak w slocie pci była karta lanowa z WON - i za
    cholere nie mozna było tego wyłączyc (mimo zmian w biosie karty - efektu
    zero)... więc wyciągałem karte i dopiero wtedy boot z cd.

    M.

  • 5. Data: 2010-12-08 08:36:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Remek napisa?(a):

> [...]
    > wszystkich opcji bootowania na CDROM. Startuje system z HDD. Czego szukać? Z

    Czy jak system wystartuje z HDD to potem odczyt z CD jest mozliwy i
    sam czytnik dziala prawidlowo?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 6. Data: 2010-12-09 05:31:58
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "januszek" napisał:

    > Czy jak system wystartuje z HDD to potem odczyt z CD jest mozliwy i
    > sam czytnik dziala prawidlowo?

    A to czytałes januszku :)

  • 7. Data: 2010-12-19 18:35:58
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Dnia Wed, 8 Dec 2010 06:37:49 +0100, Remek napisał(a):

    > W systemie napęd działa bez zarzutu. Nie chce tylko bootować z CD. Tak jakby
    > BIOS ignorował ustawienia. Ale na wszelki ... wymienię taśmę i zamienię IDE.
    >
    > Pzdr Remek

    Potwierdzam, miałem tak samo przy uszkodzonej tasmie do CD-romu.
    Pozdrawia BearBag...

  • 8. Data: 2010-12-19 22:21:18
    Od: Simon <s...@A...onet.pl>

    W dniu 2010-12-08 04:06, Remek pisze:
> [...]
    > wszystkich opcji bootowania na CDROM. Startuje system z HDD. Czego szukać? Z

    Zainstalować na dysk lub dyskietkę Smart Boot Manager w MBR:
    http://btmgr.sourceforge.net/download.html
    Wystartować z dysku a potem w programie z Cdroma.
    Efekt niegwarantowany, ale można spróbować.
    --
    Pozdro
    Simon