  • Data: 2011-12-03 17:40:03
    Temat: Blackberry
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Wymyśliłem, Blackberry :) Już naprawdę nie ma wyboru co do telefonów
    klawiaturowych. A tak w ogóle to już przerobiłem trochę, no oprócz
    iPhona :) i znalazłem się w kropce, nawet trochę zagubiony. Nie ma już
    telefonów.. No ale przecież jest jeszcze Blacberry! :) I już nie tylko
    sprzęt inny ale przede wszystkim system! Ponoć stabilny, szybki i ohy
    ahy. Od jakiego modelu zacząć? Dodam, że nie chcę przeznaczać np 1500zł
    na nowy, bazuje na rynku wtórnym ~500zł. Wow, ale się cieszę.
    No, a tak w ogóle to marzę tezo Lumi 800 :) ale tyle teraz nie dam za fona..
    Więc jaki model Blacberry wybrać?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."