  • Data: 2011-12-09 22:09:58
    Temat: Re: Blackberry
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    " Drzej Kej" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:jbi8af$4i1$1@inews.gazeta.pl...
    > bardzo prosze cie prosze unikaj laczenia tych sluw bo w naszej grupy
    > subkulturze grupowej CiPO to obelga zarezerwowana dla pszemola

    Kolina, ty nie jesteś w "naszej" grupie - Ciebie tu nikt nie toleruje.
    Tak samo jak i na innych grupach. Próbujesz się kolegować na siłę
    ubliżając mi i myślisz że sobie kolegów tak zdobędziesz? Żałosne.

    A jak chcesz abym Ci obelgi wytłumaczył to podaj mi swój adres
    w Polsce... wytłumaczę Ci obelgi osobiście tak że się posrasz w pory.