  • From: "Hinek" <h...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych
    Date: Wed, 1 Sep 2010 22:14:10 +0200

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał

    > cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
    > Ktory i dlaczego?
    > Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.
    > K.

    Po 30 !!! merytorycznych postach wiadomo ze:
    1.Z1000
    Bo ma sie do muscle-bikow jak Muhhamad Ali z pierwszej zawodowej
    walki do Alie-go z ko(n)ca kariery.
    2.Z innej beki - wez big GSXR 1000 K7/K8 i wymieciesz reszte z
    miejsca.
    A na serio - XJR. Bo Yahama
    3.ZRX1200R
    Silnik jak lokomotywa i nawet się jakoś strasznie nie psuje,
    zawias całkiem-całkiem, hample bardzo ok. Z wad - cholernie mały
    prześwit, można na krawężniku zgubić korek spustowy oleju, żadnej
    opcji na centralkę. Może i niepraktyczny, ale mnie się dalej
    kurewsko podoba.
    Bo silnik to jest praktycznie to samo co silnik w ZZR 1200, rozni
    go praktycznie tylko - 5 biegowa skrzynia, slabszy alternator,
    mniej agresywne walki rozrzadu (niestety z ta sama wada co w ZZR,
    pojawiaja sie ubytki).
    4.Ja bym skreślił cb1300. Jak na taki sprzęt, kompletny brak radochy
    z jazdy i w ogóle nie czuć tej pojemności
    5.Zdecydowanie GSX 1400! Bo jest zajebisty z wyglądu. I ma mega
    ultra wyrazisty charakter.
    XJR to stary siep. Toporniak. Z mdłym charakterem.
    Kawa ? Może i wygląd starodawnego superbika fajny jest. Ale silnik
    nic ciekawego. A skrzynia dyskfalifikuje ten motocykl wogóle.

    A teraz do Kocyka
    Pisales:
    "tutaj" to jest miejsce do pierdolenia o Ssopenie, ale jako ze
    kontakt z paroma wartosciowymi osobami mam tylko tutaj pozwole sobie,
    jesli wybaczysz, na ta niewielka, oftopowa prywate, i zapytam jednak
    o motocykle.

    I co? Poza pierdoleniem o Chopinie wiele sie dowiedziales?
    Znafcy GSX 1400 napisali ze np. po kilkunastu tys km ciekna lagi?
    Ba, ale to trzeba by miec z tym moto naprawde do czynienia :]
    Merytorycznych to masz tu tylko kilka uwag o ZXR 1200...
    OK. Na tym zakoncze pierdzenie w salonie. Zobaczymy co jeszcze
    ciekawego sie pojawi..
    Pozdr

    --
    Hinek