  • 31. Data: 2010-09-01 08:04:28
    Temat: Re: Big Bajki
    Od: pgalos <p...@U...interia.pl.USUN>

    W dniu 2010-09-01 09:49, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał

    > To trudno. Jak sobie przypominam miałes ZRX 1200. Wychodzi
    > na to, ze kupiles go bo ktos Ci powiedzial "kup go"? albo ze
    > "ten jest najlepszy"? Dla mnie caly ten watek jest bez sensu.

    Daj spokój. Nie czytaj go i już. W końcu jakiś wątek na temat i już sie
    komuś nie podoba!

    > To dyskusja o wyzszosci swiat Bozego Narodzenia na Swietami
    > Wielkanocnymi. Widocznie jestem z innej bajki.

    Widocznie tak.

    > Ja sobie XJR kupilem np. dlatego,ze podobal mi sie silnik.
    > Optycznie! Mialem zachcianke i ja spelnilem. Mialem
    > ochote kupic Wlasnie Ten Motocykl i zadne opinie i tak by
    > mnie od tego nie odwiodly :] A informacji o kazdym motocyklu
    > w internecie jest milion i nic nowego nikt nie napisze.

    Świetnie. Powiedziałeś swoje, a teraz pozwól, żeby ten wątek się
    rozwijał bo jest jednym z nielicznych w temacie grupy.
    A na dodatek zapowiada się ciekawie.

    Pawel
    VFR800A3

  • 32. Data: 2010-09-01 08:25:32
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzegorz Rogala wrote:

> [...]
    > nie do odroznienia. Z racji ze golas bawisz sie nie v-max a
    > przyspieszeniem, na kazdym biegu.
    > IMO tylko tylny zawias do tego motocykla nie pasuje, powinien byc jak w
    > ZR7 mono. Ale na szczescie jest aftermarket i mozna pokusic sie o
    > zalozenie dedykowanego Ohlinsa.
    > Heble gut, przod zawias tez gut. W y g o d n y, Ty nie jestes kurduplem
    > wiec tez bedziesz dosiegal kopytkami ziemi w sposob zadowalajacy.
    > Ale to relatywnie ciezki klamot. I dzisiaj jakby z innej epoki, do tego
    > prawdziwy UJM wiec dla mnie mozesz brac ;)

    Bosko. To jest dokladnie to, czego szukam. W ktorym banku najlatwiej
    wycyganic kredyt?:)

    > Sluszna idea. Tez se kiedys kupie jak Suzuki zrobi cos fajnego ;)

    Ja sie zaczynam obawiac, ze moze juz fajnych nie byc.
    K.

  • 33. Data: 2010-09-01 08:28:08
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kefir wrote:
    > [...]
    >
    > Hyhy, widzisz Klocus? Reszta przy nim jest niemalze bezplciowa,
    > chociaz XJR tez przyciaga oko.

    GSX to byl dokladnie moj typ, ostatni olejak, ale bylem ciekaw co
    napisza, hehe.
    K.

  • 34. Data: 2010-09-01 09:12:58
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kopyt pisze:
    > Kierowany ciekawoscia cen, oraz ogolna sympatia dla tego moto poszperalem na
    > allegro. Znalezlem kwiaty absolutne w opisie aukcji oraz wymagan dla
    > potencjalnego kupujacego...
    >
    > <http://allegro.pl/gsx-1400-gsx1400-i1200870202.html

    Co za koszmarna miniowiewka. Nie rozumiem, co się ludziom w tym podoba,
    zupełnie nie pasuje do stylu motocykla.
    Tak bajdełejem w świetle wtrąceń o odpowiedzialności i itp. w ogłoszeniu
    jakoś dziwnie wygląda podgięta tablica.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 35. Data: 2010-09-01 09:37:18
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Uzytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisal

> [...]

    Kierowany ciekawoscia cen, oraz ogolna sympatia dla tego moto poszperalem na
    allegro. Znalezlem kwiaty absolutne w opisie aukcji oraz wymagan dla

    ech... no i nie zadzwonilem. Nie mam kwitow o poczytalnosci, a jako
    motocykliscie nikt mi ich nie da:))

    Pawel
    SVSZ

  • 36. Data: 2010-09-01 09:38:50
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Don Pedro wrote:

> [...]
    > Tak bajdełejem w świetle wtrąceń o odpowiedzialności i itp. w
    > ogłoszeniu jakoś dziwnie wygląda podgięta tablica.

    W ogóle niezły cały ten opis, niezły w takim, hhmmm, innym znaczeniu.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 37. Data: 2010-09-01 14:03:53
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Co za koszmarna miniowiewka. Nie rozumiem, co się ludziom w tym podoba,
    > zupełnie nie pasuje do stylu motocykla.

    Kompletnie sie z Toba zgadzam.

    Do tego:
    - naklejkomania (shoei, cos o waleniu w morde bez ostrzezenia i naklejka
    sikacza)
    - tablica zgieta
    - opis aukcji

    Wynika, ze koles jest strasznie znerwicowany w ogole wszystkim wokolo i do
    tego lubi pokozaczyc pod kolumna, albo gdzie tam sie takie rzeczy robi.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 38. Data: 2010-09-01 15:27:42
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    kocyk pisze:

    > Bosko. To jest dokladnie to, czego szukam.
    Tyle, ze polecam Ci sie przehechac przed zakupem i zweryfikowac samemu,
    moze dzisiaj po przejazdzce na B-Kingu zupelnie inaczej bym GSX1400
    widzial.

    > W ktorym banku najlatwiej
    > wycyganic kredyt?:)
    Santander :D

    > Ja sie zaczynam obawiac, ze moze juz fajnych nie byc.
    Beda, musza byc.
    Niech zrobia wreszcie jakiegos 6cyl.. :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 39. Data: 2010-09-01 15:30:33
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Kefir pisze:

    > chociaz XJR tez przyciaga oko.
    Tylko, ze XJR jest (byl klepany) dlugo dluzej niz GSX1400
    a nasz Radeczek Mistrz OH jest przeciez wyjatkowy to po co Mu taki nie
    wyjatkowy motur jak XJR?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 40. Data: 2010-09-01 15:31:15
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "pgalos" <p...@U...interia.pl.USUN> napisał

    > Daj spokój. Nie czytaj go i już. W końcu jakiś wątek na temat i już sie komuś
    > nie podoba!

    Napisales do mnie zebym nie czytal Piomaya. Napewno o to Ci chodzilo?
    Sproboj moze najpierw na pl.test?
    Pozdr

    --
    Hinek