  • 21. Data: 2010-08-31 08:32:55
    Temat: Re: Big Bajki
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 30 Sie, 20:42, kocyk <k...@Z...pl> wrote:
    > cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300

    Ja bym skreślił cb1300. Jak na taki sprzęt, kompletny brak radochy z
    jazdy i w ogóle nie czuć tej pojemności, swego czasu byłem mocno
    napalony na taką padakę ale szczęściem trafił się kolega który użyczył
    mi na parę godzin celem przymierzenia się i momentalnie mi przeszło.
    Poza tym, niewygodny jakiś, a ja szczególnie nietypowy nie jestem (185
    cm wzrostu, 85 kg mięcha).

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 22. Data: 2010-08-31 13:28:27
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    kocyk pisze:
    > cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
    > Ktory i dlaczego?
    > Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.
    > K.
    A uzywanie raz sie liczy? ;)
    GSX1400. Do B-Kinga nie bylo nic lepszego ;)
    Ale przemawia przeze mnie fanatyzm marki S.
    Czyzby Kocyku czas przyszedl na motocykl dla prawdziwego faceta? (naked) :D

    --
    pozdr
    Rogal

  • 23. Data: 2010-08-31 13:37:39
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 30 Sie, 20:42, kocyk <k...@Z...pl> wrote:
    > cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
    > Ktory i dlaczego?
    > Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.
    > K.

    Zdecydowanie GSX 1400! Bo jest zajebisty z wyglądu. I ma mega ultra
    wyrazisty charakter.
    W dodatku jest stosunkowo popularny. Co ułatwia zycie w obsłudze i ew
    odbudowie.

    Reszta nic ciekawego.

    Kawa ? Może i wygląd starodawnego superbika fajny jest. Ale silnik nic
    ciekawego. A skrzynia dyskfalifikuje ten motocykl wogóle.

    XJR to stary siep. Toporniak. Z mdłym charakterem.

    Ładna jest ta CB 1300 ,ale nie jeździłem.
    Jak przestanie lać. I będę robił rundkę po okolicy z kumlem. To sie
    pomieniamy i sie wypowiem.

  • 24. Data: 2010-08-31 14:55:39
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zdecydowanie GSX 1400! Bo jest zajebisty z wyglądu. I ma mega ultra
    > wyrazisty charakter.
    > W dodatku jest stosunkowo popularny. Co ułatwia zycie w obsłudze i ew
    > odbudowie.

    Dlaczego tyle fajnych motongów ma napęd łańcuchem?

    Szymon

  • 25. Data: 2010-08-31 15:18:14
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzegorz Rogala wrote:

    > A uzywanie raz sie liczy? ;)

    No ba.

    > GSX1400. Do B-Kinga nie bylo nic lepszego ;)

    Bking odpada, mi sie nie podobie. A cos wiecej nt?

    > Ale przemawia przeze mnie fanatyzm marki S.
    > Czyzby Kocyku czas przyszedl na motocykl dla prawdziwego faceta? (naked) :D

    Powrot do zrodel, hehe. Zawsze chcialem, nie bylo mi jakos po drodze,
    teraz jest dobry czas, poki jeszcze sa. No i chce miec o czym myslec zima.
    K.

  • 26. Data: 2010-08-31 20:26:01
    Od: Grzegorz Rogala <a...@o...pl>

    W dniu tak pieknym 31-08-2010 17:18, kocyk pisze:

    > No ba.
    To prawie jak z baba :]

    > Bking odpada, mi sie nie podobie. A cos wiecej nt?
    GSX1400, PIEC znaczy silnik, to bylo jeszcze przed Buza jak mialem
    okazje sie tym przejechac wiec porownam Ci to do mojej Kawy ZR7
    tak.. ze 5x mocniejsze doznania. Zzeracz tylnego kapcia.
    To ma 126Nm, 13Nm mniej niz Buza dla normalnego ciecia takiego jak ja
    nie do odroznienia. Z racji ze golas bawisz sie nie v-max a
    przyspieszeniem, na kazdym biegu.
    IMO tylko tylny zawias do tego motocykla nie pasuje, powinien byc jak w
    ZR7 mono. Ale na szczescie jest aftermarket i mozna pokusic sie o
    zalozenie dedykowanego Ohlinsa.
    Heble gut, przod zawias tez gut. W y g o d n y, Ty nie jestes kurduplem
    wiec tez bedziesz dosiegal kopytkami ziemi w sposob zadowalajacy.
    Ale to relatywnie ciezki klamot. I dzisiaj jakby z innej epoki, do tego
    prawdziwy UJM wiec dla mnie mozesz brac ;)

    > Powrot do zrodel, hehe. Zawsze chcialem, nie bylo mi jakos po drodze,
    > teraz jest dobry czas, poki jeszcze sa. No i chce miec o czym myslec zima.
    Sluszna idea. Tez se kiedys kupie jak Suzuki zrobi cos fajnego ;)

    --
    r.

  • 27. Data: 2010-08-31 20:42:32
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-08-30 21:28, Hinek pisze:
    > Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał

    > Nie kotku, pytales "ktory i dlaczego"

    > No widzisz akurat jezdzilem ZRXem 1200 i XJR, ale kupujac je
    > nie zadawalem dziecinnych pytan. Dorosnij moze.
    > Milego wieczoru

    ROTFL
    juz Cie lubie

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 28. Data: 2010-08-31 21:47:58
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Aug 31, 10:26 pm, Grzegorz Rogala <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > okazje sie tym przejechac wiec porownam Ci to do mojej Kawy ZR7
    > tak.. ze 5x mocniejsze doznania. Zzeracz tylnego kapcia.
    [...]
    > Ale to relatywnie ciezki klamot. I dzisiaj jakby z innej epoki, do tego
    > prawdziwy UJM wiec dla mnie mozesz brac ;)

    Hyhy, widzisz Klocus? Reszta przy nim jest niemalze bezplciowa,
    chociaz XJR tez przyciaga oko.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef

  • 29. Data: 2010-09-01 05:30:08
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-08-31 15:37, robertbig pisze:

    > Zdecydowanie GSX 1400! Bo jest zajebisty z wyglądu. I ma mega ultra
    > wyrazisty charakter.
    > W dodatku jest stosunkowo popularny. Co ułatwia zycie w obsłudze i ew
    > odbudowie.

    Wprost przeciwnie - do tego moto czesci uzywanych jak na lekarstwo
    Kumpel jak kupowal zrobilismy dokladne rozeznanie rynku i kiepsko jest...

    Norbi

  • 30. Data: 2010-09-01 07:49:02
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał

    > ROTFL
    > juz Cie lubie

    To trudno. Jak sobie przypominam miałes ZRX 1200. Wychodzi
    na to, ze kupiles go bo ktos Ci powiedzial "kup go"? albo ze
    "ten jest najlepszy"? Dla mnie caly ten watek jest bez sensu.
    To dyskusja o wyzszosci swiat Bozego Narodzenia na Swietami
    Wielkanocnymi. Widocznie jestem z innej bajki.
    Ja sobie XJR kupilem np. dlatego,ze podobal mi sie silnik.
    Optycznie! Mialem zachcianke i ja spelnilem. Mialem
    ochote kupic Wlasnie Ten Motocykl i zadne opinie i tak by
    mnie od tego nie odwiodly :] A informacji o kazdym motocyklu
    w internecie jest milion i nic nowego nikt nie napisze.
    Pozdr

    --
    Hinek