    From: Grzegorz Rogala <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Big Bajki
    Date: Tue, 31 Aug 2010 22:26:01 +0200

    W dniu tak pieknym 31-08-2010 17:18, kocyk pisze:

    > No ba.
    To prawie jak z baba :]

    > Bking odpada, mi sie nie podobie. A cos wiecej nt?
    GSX1400, PIEC znaczy silnik, to bylo jeszcze przed Buza jak mialem
    okazje sie tym przejechac wiec porownam Ci to do mojej Kawy ZR7
    tak.. ze 5x mocniejsze doznania. Zzeracz tylnego kapcia.
    To ma 126Nm, 13Nm mniej niz Buza dla normalnego ciecia takiego jak ja
    nie do odroznienia. Z racji ze golas bawisz sie nie v-max a
    przyspieszeniem, na kazdym biegu.
    IMO tylko tylny zawias do tego motocykla nie pasuje, powinien byc jak w
    ZR7 mono. Ale na szczescie jest aftermarket i mozna pokusic sie o
    zalozenie dedykowanego Ohlinsa.
    Heble gut, przod zawias tez gut. W y g o d n y, Ty nie jestes kurduplem
    wiec tez bedziesz dosiegal kopytkami ziemi w sposob zadowalajacy.
    Ale to relatywnie ciezki klamot. I dzisiaj jakby z innej epoki, do tego
    prawdziwy UJM wiec dla mnie mozesz brac ;)

    > Powrot do zrodel, hehe. Zawsze chcialem, nie bylo mi jakos po drodze,
    > teraz jest dobry czas, poki jeszcze sa. No i chce miec o czym myslec zima.
    Sluszna idea. Tez se kiedys kupie jak Suzuki zrobi cos fajnego ;)

    --
    r.