-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: PeJot <P...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Biegi wentylatora chłodnicy
Date: Sun, 20 Feb 2011 20:31:25 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <ijrq6g$qli$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-230-71-32.rzeszow.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1298230288 27314 89.230.71.32 (20 Feb 2011 19:31:28 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Feb 2011 19:31:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
X-Antivirus: avast! (VPS 110220-1, 2011-02-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351528
[ ukryj nagłówki ]Czołem.
Pacjent to Fabia II, 1.4, z klimatyzacją. Podobno zdechł był I bieg
wentylatora chłodnicy i nie jest wykluczone że to właśnie jakiś czas
temu spowodowało zapalenie kontrolki "check engine", skasowanej w ASO ze
wskazaniem na klimatyzację. Jak zdiagnozować co mogło paść ? Silnik
wentylatora typowy dla samochodów Skoda/Seat/VW/Audi, wtyczka 3 pinowa.
Na chłodnicy ( silnika ) jest wyłącznik termiczny ( albo termistor ),
też 3 pinowy. Wydaje mi się że gdzieś pomiędzy wyłącznikiem a silnikiem
powinny być jeszcze 2 przekaźniki ( albo jakiś mądrzejszy sterownik )
dla I i II biegu, tylko producent przekaźniki pochował głębiej pod
deską, niż bezpieczniki. Gdzie ewentualnie szukać przekaźników - w Fabii
I trzeba było rozkręcić pół deski. Jak zdiagnozować co mogło paść -
wyłącznik na chłodnicy / przekaźniki / silnik ( bezpieczniki I i II
biegu sprawne )? Do wentylatora i jego złącza nie dostanę się bez wizyty
na kanale.
--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.11 00:28 scob
- 21.02.11 02:19 Michał Gut
- 21.02.11 06:44 PeJot
- 21.02.11 06:46 PeJot
- 21.02.11 10:13 Michał Gut
- 21.02.11 10:42 PeJot
- 21.02.11 21:20 scob
- 22.02.11 06:59 PeJot
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=