-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: PeJot <P...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Biegi wentylatora chłodnicy
Date: Sun, 20 Feb 2011 20:31:25 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <ijrq6g$qli$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-230-71-32.rzeszow.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1298230288 27314 89.230.71.32 (20 Feb 2011 19:31:28 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Feb 2011 19:31:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
X-Antivirus: avast! (VPS 110220-1, 2011-02-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351528
[ ukryj nagłówki ]Czołem.
Pacjent to Fabia II, 1.4, z klimatyzacją. Podobno zdechł był I bieg
wentylatora chłodnicy i nie jest wykluczone że to właśnie jakiś czas
temu spowodowało zapalenie kontrolki "check engine", skasowanej w ASO ze
wskazaniem na klimatyzację. Jak zdiagnozować co mogło paść ? Silnik
wentylatora typowy dla samochodów Skoda/Seat/VW/Audi, wtyczka 3 pinowa.
Na chłodnicy ( silnika ) jest wyłącznik termiczny ( albo termistor ),
też 3 pinowy. Wydaje mi się że gdzieś pomiędzy wyłącznikiem a silnikiem
powinny być jeszcze 2 przekaźniki ( albo jakiś mądrzejszy sterownik )
dla I i II biegu, tylko producent przekaźniki pochował głębiej pod
deską, niż bezpieczniki. Gdzie ewentualnie szukać przekaźników - w Fabii
I trzeba było rozkręcić pół deski. Jak zdiagnozować co mogło paść -
wyłącznik na chłodnicy / przekaźniki / silnik ( bezpieczniki I i II
biegu sprawne )? Do wentylatora i jego złącza nie dostanę się bez wizyty
na kanale.
--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.11 00:28 scob
- 21.02.11 02:19 Michał Gut
- 21.02.11 06:44 PeJot
- 21.02.11 06:46 PeJot
- 21.02.11 10:13 Michał Gut
- 21.02.11 10:42 PeJot
- 21.02.11 21:20 scob
- 22.02.11 06:59 PeJot
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=