  • Data: 2011-02-21 00:28:11
    Temat: Re: Biegi wentylatora chłodnicy
    Od: scob <9...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-20 20:31, PeJot pisze:
    > Czołem.
    >
    > Pacjent to Fabia II, 1.4, z klimatyzacją. Podobno zdechł był I bieg
    > wentylatora chłodnicy i nie jest wykluczone że to właśnie jakiś czas
    > temu spowodowało zapalenie kontrolki "check engine", skasowanej w ASO ze
    > wskazaniem na klimatyzację. Jak zdiagnozować co mogło paść ? Silnik
    > wentylatora typowy dla samochodów Skoda/Seat/VW/Audi, wtyczka 3 pinowa.
    > Na chłodnicy ( silnika ) jest wyłącznik termiczny ( albo termistor ),
    > też 3 pinowy. Wydaje mi się że gdzieś pomiędzy wyłącznikiem a silnikiem
> [...]
    Napisz po ludzku: włącza ci się od razu drugi bieg (przy temperaturze
    pierwszego), czy też "czeka" aż nagrzeje się do temp. drugiego biegu?
    Czy masz tylko pierwszy?
    czy jeszcze inaczej?
    Samochód ma tylko wentylator(y) elektryczny(e), czy również mechanicznie
    napędzany z wałka/paska/visco ?

    (naprowadzilo mnie to na moją usterkę z wątku obok :P )