  • 11. Data: 2011-07-01 14:04:28
    Temat: Re: Bezstresowe wychowanie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2011 14:02, Excite pisze:

    > Jeśli by tak zrobił to by oznaczało że go nie wychowałem czyli było by
    > za późno rozpoczynanie wychowania w wieku 15 lat. Zbicie go nie dosyć że
    > nic by dobrego nie dało to jeszcze bardziej wzbudziło by w nim agresję.
    > Są inne skuteczne kary które nie wiążą się z przemocą.

    ROTFL, znalazł się znawca bezstresowego wychowania - a skąd ci się
    wzięło nagle "zbicie" ?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 12. Data: 2011-07-01 14:05:18
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-01 13:34, Cavallino pisze:
    > Zapewne to że gdyby był wychowany normalnie, to po pierwszym razie
    > dostałby taką karę, że długo by ją zapamiętał i drugiej próby by nie było.

    Dla ciebie wychowanie normalne to jest bicie dziecka ? Chyba nie widzisz
    nic innego poza wychowaniem z przemocą lub brakiem wychowania.

  • 13. Data: 2011-07-01 14:05:57
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Fri, 1 Jul 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > [...]
    >
    > Wojtku, ile dzieci wychowałeś?

    A co to ma do rzeczy? Czy dobrym lekarzem można być tylko wtedy, kiedy
    samemu przechoruje się wszystkie choroby swoich pacjentów?

    Obserwuję to, co dzieje się chociażby w oświacie - i to nie tylko od
    strony programu nauczania. I jestem *przerażony*! Można oczywiście
    założyć, że to nie wina wychowania, tylko jakichś "ewolucyjnych zmian" w
    psychice kolejnych pokoleń młodzieży, ale szczerze powiedziawszy jakoś nie
    bardzo chce mi sie w to wierzyć...

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 14. Data: 2011-07-01 14:06:39
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-01 14:04, DoQ pisze:
    > ROTFL, znalazł się znawca bezstresowego wychowania - a skąd ci się
    > wzięło nagle "zbicie" ?

    A skąd ci się wzięło że ten 15 latek był bezstresowo wychowany ? Od razu
    śmierdzi sugestią że jak się nie leje dzieciaka to rośnie bandyta.

  • 15. Data: 2011-07-01 14:07:55
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Fri, 1 Jul 2011, Excite wrote:

    > Są inne skuteczne kary które nie wiążą się z przemocą.

    Każda kara wiąże się z przemocą, bo każda w jakimś stopniu ogranicza
    wolność osoby ukaranej.

    W.

  • 16. Data: 2011-07-01 14:08:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2011 14:06, Excite pisze:
    > A skąd ci się wzięło że ten 15 latek był bezstresowo wychowany ? Od razu
    > śmierdzi sugestią że jak się nie leje dzieciaka to rośnie bandyta.

    Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje, poczytaj definicję bezstresowego
    wychowania a później zabierz głos.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 17. Data: 2011-07-01 14:11:41
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Fri, 1 Jul 2011, Excite wrote:

    > Dla ciebie wychowanie normalne to jest bicie dziecka ? Chyba nie widzisz
    > nic innego poza wychowaniem z przemocą lub brakiem wychowania.

    Co wyście się tego bicia uczepili? Nie chodzi o bicie, chodzi o
    konsekwencję w reagowaniu na niewłaściwe zachowania dziecka. A kara
    może być różna, przede wszystkim adekwatna do winy i wieku dziecka.

    W.

  • 18. Data: 2011-07-01 14:13:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2011 14:11, Wojtek Borczyk pisze:

    > Co wyście się tego bicia uczepili? Nie chodzi o bicie, chodzi o

    Bo lubią trollować, być zawsze anty i okazywać jacy to są nowocześni.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 19. Data: 2011-07-01 14:14:39
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Excite" <n...@n...bedzie.pl> wrote in message

    > Dla ciebie wychowanie normalne to jest bicie dziecka ? Chyba nie widzisz
    > nic innego poza wychowaniem z przemocą lub brakiem wychowania.

    Gdzie widziales cos o biciu? Tobie sie kara kojarzy z biciem? Wspolczuje Ci
    dziecinstwa...

    --
    Axel

  • 20. Data: 2011-07-01 14:16:39
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    > [...]
    > Wojtku, ile dzieci wychowałeś?

    Ja wychowalem jedno (wlasnie zostalo magistrem), a drugie wychowuje. I
    zgadzam sie z tym, co Wojtek napisal.

    --
    Axel