  • 1. Data: 2011-07-01 12:47:05
    Temat: ViaToll
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Witam,

    I tak sobie czytam .... dla autek pow. 3,5 tony do 12 ton i Euro 4 min.
    wychodzi 28 gr/km max. Czyli np. Katowice - Kraków około 15 zł. Dla EURO
    jeszcze 5 mniej.

    A ile kasują za osobówki ??? Może opłacałoby się taki viaToll wsadzić i
    do osobowego ? Oczywiście tylko na autostrady !

    Q.M. - i to ma być w miarę normalne ?????

    Pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2011-07-01 13:13:39
    Temat: Re: ViaToll
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > I tak sobie czytam .... dla autek pow. 3,5 tony do 12 ton i Euro 4 min.
    > wychodzi 28 gr/km max. Czyli np. Katowice - Kraków około 15 zł. Dla EURO
    > jeszcze 5 mniej.

    A kto Ci powiedział, że na Katowice-Kraków działa ViaToll?

  • 3. Data: 2011-07-01 13:48:40
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Cavallino !:

    > A kto Ci powiedział, że na Katowice-Kraków działa ViaToll?

    Wiem że nie działa - jak i chyba na wszystkie płatne ekstra. Tylko te
    stawki ... bardziej rozsądne, niż na tych bramkowych.

    Ostatnio byłem w pn Hiszpanii - i za autostrady zapłaciłem ok. 140 Euro
    - tak i z powrotem. Niemało, ale za to komfort jazdy poza Lyonem niezły.
    Wydaje mi się, że niższe stawki w PL byłyby dużą zachętą do korzystania
    z autostrad a tak są zachętą do omijania, jeżeli nie wrzucisz tego w
    koszta firmy.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 4. Data: 2011-07-01 13:51:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-01 12:47:05 +0200, Grzegorz <b...@b...com> said:

    > A ile kasują za osobówki ???

    Tyle, ile napisali na stronie systemu.

    > Q.M. - i to ma być w miarę normalne ?????

    Przy błednych założeniach zawsze wychodzą głupoty...

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-07-01 14:05:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >i do osobowego ? Oczywiście tylko na autostrady !
    >Q.M. - i to ma być w miarę normalne ?????

    I to jest w miare normalnie, bo co bylo do wczoraj ?
    Mala ciezarowka placila kilkaset zl rocznie za winiete (a propos -
    gdzie jest ostatni cennik, ale w zakresie 3.5-12t) i miala autostrady
    za darmo.

    Jak to zwrocil uwage Cavalino - na Kat-Kr nie bedzie obowiazywalo,
    podobnie jak na innych autostradach "prywatnych", ale jako ze nie ma
    juz winiet (?) .. to chyba beda placily pelna stawke cennikowa ?

    A propos - te bramki viatoll objely drogi rownolegle do "prywatnych
    autostrad ?
    Czy teraz "tiry rozjada nam wioski" ?

    J.

  • 6. Data: 2011-07-01 14:16:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A propos - te bramki viatoll objely drogi rownolegle do "prywatnych
    > autostrad ?

    A ktore to?

  • 7. Data: 2011-07-01 14:17:01
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello J.F !:

    > Jak to zwrocil uwage Cavalino - na Kat-Kr nie bedzie obowiazywalo,
    > podobnie jak na innych autostradach "prywatnych", ale jako ze nie ma juz
    > winiet (?) .. to chyba beda placily pelna stawke cennikowa ?

    Dowiemy się zapewne podsłuchując na CB ...

    > A propos - te bramki viatoll objely drogi rownolegle do "prywatnych
    > autostrad ?
    > Czy teraz "tiry rozjada nam wioski" ?

    A to się okaże. Jeżeli opłaty za prywatne autostrady będą w rozsądnych
    granicach, to pewnie nie. Ale to PL ...

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 8. Data: 2011-07-01 14:22:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > A propos - te bramki viatoll objely drogi rownolegle do "prywatnych
    > autostrad ?

    Tylko fragmenty DK92 (koło Poznania) i DK94 (Kraków-Katowice).

    > Czy teraz "tiry rozjada nam wioski" ?

    A czort wie. Zauważ, że dróg wojewódzkich równoległych do 'płatnych
    krajówek' też to nie obejmuje...

    MJ

  • 9. Data: 2011-07-01 14:26:01
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-01 14:05, J.F pisze:

    > A propos - te bramki viatoll objely drogi rownolegle do "prywatnych
    > autostrad ?
    > Czy teraz "tiry rozjada nam wioski" ?

    No wlasnie patrzac na mape odcinkow objetych ViaToll zastanawia mnie,
    czy czasami komus bardzo nie zalezalo na takim ich postawieniu. Zeby
    niejako zmusic do korzystania z platnych autostrad (bo jaki sens
    objechac platna autostrade jakas DK, skoro i tak trzeba bedzie zaplacic,
    co doliczajac nadwyzkowe kilometry i stracony czas da stawke podobna co
    za autostrade)
    IMHO ta sprawa wyglada bardzo ciekawie, bo "niechcacy" napycha sie
    kieszenie prywatnym autostradom...

    --
    venioo

  • 10. Data: 2011-07-01 15:27:34
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Grzegorz wrote:

> [...]
    > niezły. Wydaje mi się, że niższe stawki w PL byłyby dużą zachętą do
    > korzystania z autostrad a tak są zachętą do omijania, jeżeli nie

    Wiesz... u nas buduje się po 2 pasy, więc jakby wszyscy zaraz zaczęli
    jeździć autostradami (hue, hue), to by się szybko zakorkowały.

    Zobacz co jest w Niemczech - w radiu co chwila tylko "stau" i "stau"...
    :P

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl