  • 21. Data: 2011-07-01 14:21:24
    Temat: Re: Bezstresowe wychowanie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.07.2011 14:06, Excite pisze:

    > A skąd ci się wzięło że ten 15 latek był bezstresowo wychowany ? Od razu
    > śmierdzi sugestią że jak się nie leje dzieciaka to rośnie bandyta.

    Masz jakąś obsesję na punkcie drastycznego bicia dzieci... Urazy z
    dzieciństwa czy tłumione pragnienia, hmm?

  • 22. Data: 2011-07-01 14:22:35
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.07.2011 14:14, Axel pisze:

    > Gdzie widziales cos o biciu? Tobie sie kara kojarzy z biciem? Wspolczuje Ci
    > dziecinstwa...

    I jeszcze należy odróżnić symboliczne klapsy od sadystycznego katowania.

  • 23. Data: 2011-07-01 14:24:00
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > A określenie "bezstresowe wychowanie" ma dwa znaczenia.
    > I najczęściej w takich opowieściach chodzi o to drugie...
    > ;>>>

    Dzięki chciałem napisać coś o tym,
    a nawet rzucić w ostateczności pojęciem "metafora".
    Teraz nie muszę.

    Dlaczego ludzie się tak napinają???

    Artur(m)

  • 24. Data: 2011-07-01 14:24:30
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.07.2011 14:04, DoQ pisze:

    > ROTFL, znalazł się znawca bezstresowego wychowania - a skąd ci się
    > wzięło nagle "zbicie" ?

    Tłumione pragnienia ;->

  • 25. Data: 2011-07-01 14:25:34
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 01/07/2011 12:34, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości
    15_letni-kierowca-walczy-o-zycie,wiadomosc.html

    > Zapewne to że gdyby był wychowany normalnie, to po pierwszym razie
    > dostałby taką karę, że długo by ją zapamiętał i drugiej próby by nie było.

    Tak, tak, a notoryczni złodzieje po jednym razie w pierdlu wychodzą jako
    ciężko pracujący od rana do wieczora chrześcijanie.

    Ty naprawdę żyjesz w swoim świecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 26. Data: 2011-07-01 14:25:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2011 14:24, Andrzej Ława pisze:

    > Tłumione pragnienia ;->

    To są chyba jakieś BOTy zerojedynkowe ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 27. Data: 2011-07-01 14:26:27
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje, poczytaj definicję bezstresowego
    > wychowania a później zabierz głos.

    dont ciśnienie. Plis

  • 28. Data: 2011-07-01 14:27:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2011 14:26, Artur(m) pisze:

    > dont ciśnienie. Plis

    Coraz bardziej irytuje mnie mentalność i "inteligencja" co niektórych, ech..

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 29. Data: 2011-07-01 14:29:55
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 01/07/2011 13:08, DoQ wrote:

    > Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje, poczytaj definicję bezstresowego
    > wychowania a później zabierz głos.

    Ależ Excite zadał świetne pytanie - skąd wiesz, w jaki sposób ten
    chłopak był wychowywany? Na podstawie dwóch akapitów z wiadomości chyba
    tylko CSI stworzy profil psychologiczny.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 30. Data: 2011-07-01 14:32:53
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Fri, 1 Jul 2011, kamil wrote:

    > Tak, tak, a notoryczni złodzieje po jednym razie w pierdlu wychodzą jako
    > ciężko pracujący od rana do wieczora chrześcijanie.

    Abstrahując od tego na ile kara więzienia (w obecnym wydaniu) jest
    skuteczna w resocjalizacji przestępców-recydywistów, to trzeba przyznać,
    że wielu "szarych obywateli" powstrzymuje się przed popełnieniem
    przestępstwa głównie w obawie przed tym, żeby właśnie do pierdla nie
    trafić ;-)

    W.