  • 1. Data: 2011-07-01 09:01:35
    Temat: Reklama Orlenu - chcieli dobrze wyszlo jak zwykle
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    Ostatnio w oczy rzucila mi sie reklama Orlenu, a wlasciwie akcja
    wspomagana przez Orlen o kulturze na drodze.

    O tym, zeby zachowywac odstep, uzywac migaczy (tak jest w tej
    reklamie!!) no i miec szacunek do innych na drodze.

    Reklama jest fatalnie wykonana.
    Wyja strasznie, ze przecietny czlowiek pochylony nad mizeria i schabowym
    nawet nie zakasa o co chodzi.
    Takie opero-polo.

    Do tego ten "mega luz" na stacji z przybijaniem zolwikow.
    Luz jak na przesluchaniu na policji(milicji).

    Zamiast zrobic reklame na poziomie, trafiajaca przekazem, z problemami,
    ktore i mi sa bliskie (bo chamstwo na polskich drogach jest duze) robi
    sie kupe.

    Czesto sie zastanawiam po takiej zenadzie, czy cala wierchuszka Orlenu
    (czy innych firm tak kiepszczacych reklamy), ktora przed publikacja to
    oglada i zatwierdza, to ludzie bez smaku, elementarnego zrozumienia
    potrzeby jasnosci i latwosci przekazu?
    Dramat

    A szkoda :-(

    --