  • 1. Data: 2011-07-01 01:28:47
    Temat: gwizdanie
    Od: "Picia" <t...@p...onet.pl>

    Mam taki objaw. Jak jadę to gwiżdże tak jak wiatr nieraz przy dużych
    prędkościach. Mam antenę CB helikal myślałem, że to od tego ale nie - po
    zdjęciu to samo. Jak stoję nie gwiżdże ale wystarczy że ruszę nawet
    pomalutku zaczyna- oczywiście nie zawsze. Ale dziś wjeżdżałem do garażu
    przejechałem dystans 8m i zaczęło gwizdać (oczywiście pogoda bezwietrzna) .
    Zauważyłem, że przestaje gwizdać jak podczas jazdy depnę nawet lekko pedał
    hamulca lub jak ruszę kierownica podczas jazdy lekko w prawo lub w lewo. Czy
    to może mieć związek z klockami hamulcowymi?
    Ki diabeł???

  • 2. Data: 2011-07-01 08:43:20
    Temat: Re: gwizdanie
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-07-01 01:28, Picia pisze:
> [...]
    > nawet lekko pedał hamulca lub jak ruszę kierownica podczas jazdy lekko w
    > prawo lub w lewo. Czy to może mieć związek z klockami hamulcowymi?
    A może łożysko w którymś kole zaczyna wyć??

  • 3. Data: 2011-07-01 13:51:19
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iujqa9$1sv$1@inews.gazeta.pl...

    Przy niektórych klockach hamulcowych montowane są takie blaszki, które jak
    klocki kwalifikują się do wymiany (według producenta) zaczynają trzeć o
    tarczę hamulcową i właśnie powodują takie jakby gwizdanie, które ma być
    sygnalem dla kierowcy, że już czas:-). Czyli teoretycznie może to mieć
    związek z klockami.