  • 1. Data: 2011-07-01 09:07:59
    Temat: Re: Reklama Orlenu - chcieli dobrze wyszlo jak zwykle
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-01 09:01, topek pisze:
> [...]
    > nawet nie zakasa o co chodzi.
    > Takie opero-polo.
    >
    > Do tego ten "mega luz" na stacji z przybijaniem zolwikow.
    > Luz jak na przesluchaniu na policji(milicji).
    >
    > Zamiast zrobic reklame na poziomie, trafiajaca przekazem, z problemami,
    > ktore i mi sa bliskie (bo chamstwo na polskich drogach jest duze) robi
    > sie kupe.
    >
    > Czesto sie zastanawiam po takiej zenadzie, czy cala wierchuszka Orlenu
    > (czy innych firm tak kiepszczacych reklamy), ktora przed publikacja to
    > oglada i zatwierdza, to ludzie bez smaku, elementarnego zrozumienia

    Po opisie domyslam sie, ze chodzi o ta sama reklame, o ktorej megrims
    wczoraj napisal o godz 20.55 w watku <reklama społeczna "nie żyją
    motocykliści"> ??
    Macie to gdzies na YT?

    --
    venioo

  • 2. Data: 2011-07-01 09:14:38
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-07-01 09:07, venioo pisze:

    > Macie to gdzies na YT?

    http://orlenbezpiecznedrogi.pl/

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 3. Data: 2011-07-01 11:05:42
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-01 09:14, The_EaGle pisze:

    > http://orlenbezpiecznedrogi.pl/

    3. Niech żyja w ...cośtamcośtam... pasemkach? :P

    LOL, co za reklama :)

    --
    venioo

  • 4. Data: 2011-07-01 12:15:04
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-07-01 11:05, venioo pisze:

    > 3. Niech żyja w ...cośtamcośtam... pasemkach? :P
    >
    > LOL, co za reklama :)

    Pomysł dobry ale wykonanie masakra...

    Pozdrawiam
    Rafał