  • 81. Data: 2009-04-06 20:13:59
    Temat: Re: Bawimy się jeszcze?
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <grdn8f$oh5$1@inews.gazeta.pl>,
    Dariusz Zygmunt nabazgrał:
    > Ile osób używających kompaktów wie jaki rozmiar ma matryca w jego aparacie?
    > A ile z tych którzy wiedzą, potrafią powiedzieć czy 1/2,5 to lepiej niż 2/3
    > czy gorzej

    Zapewne około promila...

    > a gdy już dojdzie do tłumaczenia, że aparat z którego zdjęcia
    > mają ostrość "totalną" jest gorszy niż taki który ostrzy albo na ludzi albo
    > na tło albo nie wiadomo właściwie gdzie, to ... większość posiadaczy
    > kompaktów co najwyżej popatrzy na Ciebie z politowaniem ;-)

    Ale nie rozumiesz chyba problemu? Tu nie chodzi o różnicę w GO, tylko
    różnicę między ,,szumi po zachodzie słońca'' a ,,szumi w cieniu drzew''.
    I nie mam tu na myśli ciemności w lesie.

    Z resztą do wystąpienia ,,ostrości totalnej'' najpierw musi wystąpić
    ostrość, jakakolwiek.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 82. Data: 2009-04-06 20:31:27
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 06 kwiecień 2009 22:13, l...@l...localdomain wyraził
    następujacą opinię:
> [...]

    > I nie mam tu na myśli ciemności w lesie.
    > Z resztą do wystąpienia ,,ostrości totalnej'' najpierw musi wystąpić

    Nie, to Ty nie rozumiesz "potrzeby konsumenta" :-)
    Patrzysz na zdjęcia od strony poprawności technicznej i estetycznej a
    większość osób widzi na zdjęciu "ciocię Franię na molo w Sopocie" i nie ma
    znaczenia że zdjęcie jest przeostrzone a kolory odjechane, ważne żeby nie
    było widać zmarszczek "cioci" ale za to białe poręcze mola na tle
    błękitnego nieba i zielonego morza ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 83. Data: 2009-04-06 22:40:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Apr 2009, Dariusz Zygmunt wrote:

    > Ile osób używających kompaktów wie jaki rozmiar ma matryca w jego aparacie?

    Równie dobrze może nie wiedzieć ile KM ma silnik w jego samochodzie,
    różnicę poczuje po pierwszym porównaniu wyników!

    > na tło albo nie wiadomo właściwie gdzie, to ... większość posiadaczy
    > kompaktów co najwyżej popatrzy na Ciebie z politowaniem ;-)

    To prawda, do tłumaczenia trzeba brać przykłady adekwatne do możliwości
    posiadacza :)
    Powoływanie się na zmniejszenie GO *nie* jest dobrą metodą ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 84. Data: 2009-04-08 22:53:58
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W wtorek 07 kwiecień 2009 00:40, Gotfryd Smolik news wyraził następujacą
    opinię:

    > Równie dobrze może nie wiedzieć ile KM ma silnik w jego samochodzie,
    > różnicę poczuje po pierwszym porównaniu wyników!

    Kto będzie chciał to porówna, a inni będą pilnować się żeby przypadkiem na
    piątym biegu nie przekroczyć setki - nawet przy wyprzedzaniu, a ile będzie
    przy tym biadolenia na zużycie benzyny i kategoryczne wnioski że mały
    litraż sprawdza się w każdych warunkach a duży silnik tylko czasami - jeśli
    w ogóle ;-)

    Mi nie musisz tłumaczyć jakie są zalety większych matryc, ale przeciętnemu
    pstrykaczowi naprawdę nie o to chodzi, czego dowodem są lasy rąk z
    komórkami na różnego rodzaju imprezach "plenerowych" ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E