  • 1. Data: 2009-03-31 16:26:46
    Temat: Bawimy się jeszcze?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    No to większy hardkor: A400 sprzed prawie pięciu lat, 3Mpx, totalna
    mydelniczka z zoomem x2,2 i maluśką matrycą kontra 450D z tamronem (ale
    tu można wpisać dowolny model lustrzanki). SVGA, normalny obrazek zza
    okna - świeci słońce, trochę cieni, klasyka. Z lustra wołane z rawa,
    żeby było najładniej, po czym wołane z jpg z kurdupelka, żeby było
    najbardziej podobne do lustra:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/a2.jpg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/b2.jpg
    Sorry, taki dziki balans, ale taka dzika pogoda.

    Pytanie - po co? Raz z nudów, a dwa, żeby było gdzie odsyłać czasem kogoś.

    A tak na marginesie:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/t/0.htm
    Prawie cały Kraków (oprócz zbliżeń statycznych z tele) robiony parką a400.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-03-31 16:54:04
    Temat: Re: Bawimy się jeszcze?
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    B2 = gorsza ostrość i brzydsze kolory

  • 3. Data: 2009-03-31 16:54:57
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/a2.jpg

    Kąpakt.

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/b2.jpg

    Luszczanka.

    > A tak na marginesie:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/t/0.htm

    Polar czy wyciągane? Nieźle wyszło.

    BTW nie bardzo wiem co chcesz udowodnić, skoro w przeszłości radziłeś nie
    kupować Olympusów ze względu na filtr AA.

  • 4. Data: 2009-03-31 16:57:49
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/a2.jpg
    A400

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/b2.jpg
    450D

    Jesli nie zgadlem to pozniej dorobie do tego jakas filozofie ;-)

    Pozdrawiam
    Darek

  • 5. Data: 2009-03-31 17:12:40
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 31.03.2009 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/a2.jpg
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/b2.jpg
    > Sorry, taki dziki balans, ale taka dzika pogoda.

    a2 to lustro, albo ten tamron to padło :)
    b2 mydelniczka gnie kąty na brzegach jak cholera (okno lewy dolny róg).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 6. Data: 2009-03-31 17:26:02
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
> [...]
    > okna - świeci słońce, trochę cieni, klasyka. Z lustra wołane z rawa,
    > żeby było najładniej, po czym wołane z jpg z kurdupelka, żeby było

    Kompakt

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/b2.jpg

    Lustro

    Podstawa prawna :-) :
    Założyłem, że oba aparaty stanęły na tym samym statywie, i że kompakt ma
    obiektyw na lewo od gwintu. Popatrzyłem na paralaksę widoczną z lewej
    strony, gdzie pień nachodzi na linię dzielącą okno :-)

    > A tak na marginesie:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/t/0.htm
    > Prawie cały Kraków (oprócz zbliżeń statycznych z tele) robiony parką a400.

    Później popatrzę ;-)

    --
    Mirek

  • 7. Data: 2009-03-31 17:27:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Polar czy wyciągane? Nieźle wyszło.

    Wyciągane.

    > BTW nie bardzo wiem co chcesz udowodnić, skoro w przeszłości radziłeś nie
    > kupować Olympusów ze względu na filtr AA.

    Jeśli chce się zdjęcia sprzedać albo pokazywać w nieco więcej niż hd :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /z wyjątkiem wiązania krawata potrafię wszystko/

  • 8. Data: 2009-03-31 17:28:04
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/a2.jpg

    fantastyczna PLASTYKA zdjęcia ;)

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/b2.jpg

    "mydło" "beczka" przestrzeń tonalna... itd.

    a poważnie:
    niewele istotnych różnic w tych dwóch prostych kadrach...

    pozdrawiam
    Rafi

  • 9. Data: 2009-03-31 17:52:28
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/t/0.htm
    > Prawie cały Kraków (oprócz zbliżeń statycznych z tele) robiony parką

    Przepraszam, zapomniales napisac kto jest sponsorem cyklu ;)

  • 10. Data: 2009-03-31 17:56:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Przepraszam, zapomniales napisac kto jest sponsorem cyklu ;)

    Biedronka :)
    Aparaty z biedronki, takie tanie, a takie profi!

    A tak na marginesie - sprzedają tam jakieś aparaty?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /człowiek na zdjęciu powinien być uśmiechnięty/