  • 71. Data: 2009-04-02 22:45:11
    Temat: Re: Bawimy się jeszcze?
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek 02 kwiecień 2009 10:03, Janko Muzykant wyraził następujacą
    opinię:

    > Było proste pytanie - co jest z czego. Większość wskazała źle - wniosek
    > - przy większości zdjęć typu ''widoczek'' i oglądaniu tego na ekranie
    > jeden pies, czy aparat kosztuje 300zł czy 30 000zł. Koniec.

    Dla "zdjęć" o wielkości 0,5Mpx? Oczywiście że nie ma znaczenia, komórką
    zrobisz równie "dobre".
    Tylko nie wiem co chcesz w ten sposób dowieść :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 72. Data: 2009-04-02 22:56:53
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gr3f5n$4aa$2@inews.gazeta.pl>,
    Dariusz Zygmunt nabazgrał:

    > Dla "zdjęć" o wielkości 0,5Mpx? Oczywiście że nie ma znaczenia, komórką
    > zrobisz równie "dobre".

    Moją nie, a kosztowała więcej niż te 300zł, rok temu...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 73. Data: 2009-04-03 05:08:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Dla "zdjęć" o wielkości 0,5Mpx?

    Tak, dokładnie w svga miała być rażąca różnica.

    > Oczywiście że nie ma znaczenia, komórką
    > zrobisz równie "dobre".

    Ano.

    > Tylko nie wiem co chcesz w ten sposób dowieść :-)

    Że mówienie o różnicach przy takich rozdzielczościach można wsadzić
    między bajki. Zresztą przy sprawnym kompakcie możemy założyć granicę
    2Mpx, co zaspokaja każdy dzisiejszy monitor.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 74. Data: 2009-04-03 10:44:42
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    On Fri, 03 Apr 2009 07:08:58 +0200, Janko Muzykant wrote:

    > Tak, dokładnie w svga miała być rażąca różnica.
    > ... mówienie o różnicach przy takich rozdzielczościach można
    > wsadzić między bajki.

    A ktoś może uważać inaczej??

    > Zresztą przy sprawnym kompakcie możemy
    > założyć granicę 2Mpx, co zaspokaja każdy dzisiejszy monitor.

    Monitor może tak, osobę która zdjęcie ogląda niekoniecznie, bo taka
    "niesubordynowana" osoba może chcieć przyjrzeć się jakiemuś detalowi
    :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 75. Data: 2009-04-03 10:51:10
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    On Thu, 02 Apr 2009 22:56:53 +0000, lrem wrote:
    > W poście <gr3f5n$4aa$2@inews.gazeta.pl>,
    > Dariusz Zygmunt nabazgrał:

    > Moją nie, a kosztowała więcej niż te 300zł, rok temu...

    Bo to zła komórka była ;-)

    5-8Mpx w komórkach praktycznie likwiduje rynek kompaktów, jedyne czym
    się jeszcze bronią to optyczny zoom - ale jak długo jeszcze?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 76. Data: 2009-04-03 11:42:02
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <p...@a...net>,
    Dariusz Zygmunt nabazgrał:

    > Bo to zła komórka była ;-)
    >
    > 5-8Mpx w komórkach praktycznie likwiduje rynek kompaktów, jedyne czym
    > się jeszcze bronią to optyczny zoom - ale jak długo jeszcze?

    Nie przyglądam się kwestii. Ale jeśli podzielą ten okruszek nawet na
    ~100Mpx, to nic im to nie da... Rzeczona Nokia z 2mpix aparatem może
    zawalczyć z tanimi kompaktami, w dobrym świetle, przy max 640x480px.
    A pewnie coraz więcej ludzi chciałoby wyświetlać w HD.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 77. Data: 2009-04-03 15:02:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > A ktoś może uważać inaczej??

    Gdyby tak nie było to bym nie zakładał tego wątku.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co zostało sfinansowane ze środków unii nie może podlegać żadnym
    zmianom.../

  • 78. Data: 2009-04-04 22:44:03
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    > ''A'' to zdjęcie z A400,
    ''B'' z lustra. Tym razem większość nabrała się
    > na kolory - a to po prostu słońce trochę mocniej poświeciło, pewnie chmura
    > jakaś się przesunęła i zrobiło się nieciekawie żółto :)
    > Ze zdjęcia B musiałem oczywiście obciąć rogi, żeby było 4:3

    Na "A" widać pewien szczegół którego brak na "B" - gałęzie, a raczej
    brązowe liście zlewają się ze sobą i z rdzawymi plamami dachu, na "B"
    wygląda to zupełnie inaczej.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 79. Data: 2009-04-06 12:39:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Apr 2009, Dariusz Zygmunt wrote:

    > 5-8Mpx w komórkach praktycznie likwiduje rynek kompaktów, jedyne czym
    > się jeszcze bronią to optyczny zoom

    A rozmiar matrycy psi zjedli, czy o czymś nie wiem?
    Bo jak do komórek wtykają matryce 1/2,5" (lub większe) to chyba o czymś
    nie wiem :)

    pzdr, Gotfryd

  • 80. Data: 2009-04-06 20:04:29
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 06 kwiecień 2009 14:39, Gotfryd Smolik news wyraził
    następujacą opinię:

    > A rozmiar matrycy psi zjedli, czy o czymś nie wiem?
    > Bo jak do komórek wtykają matryce 1/2,5" (lub większe) to chyba o czymś
    > nie wiem :)

    Ile osób używających kompaktów wie jaki rozmiar ma matryca w jego aparacie?
    A ile z tych którzy wiedzą, potrafią powiedzieć czy 1/2,5 to lepiej niż 2/3
    czy gorzej a gdy już dojdzie do tłumaczenia, że aparat z którego zdjęcia
    mają ostrość "totalną" jest gorszy niż taki który ostrzy albo na ludzi albo
    na tło albo nie wiadomo właściwie gdzie, to ... większość posiadaczy
    kompaktów co najwyżej popatrzy na Ciebie z politowaniem ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E