  • 1. Data: 2009-03-31 07:25:03
    Temat: Telezoom AF do Alfy 100
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Zastanawiam sie nad zakupem telezooma AF do alfy 100. Budzet max. 1000zl.
    Zakres ogniskowych 70...300. Sluzylby do fotografowania zwierzatek,
    ptaszkow, makro - no czasami jakis portret.
    W tym przedziale cenowym to tylko Sigma, a moze Sony ?

    pozdrawiam

    --
    Pelos
    http://fotoblog.pelos.pl

  • 2. Data: 2009-03-31 08:24:12
    Temat: Re: Telezoom AF do Alfy 100
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 31 marzec (wtorek), gdy o godz. 9:25 *Pelos* napisał(a):

    > W tym przedziale cenowym to tylko Sigma, a moze Sony ?

    Obiektywów Sony niestety nie znam, ale miałem Sigmę 70-300mm APO i byłem
    bardzo miło zaskoczony tym szkłem.

    --
    Krasnal...

  • 3. Data: 2009-03-31 11:43:32
    Od: Marx <M...@n...com>

    Krasnal pisze:

    > Obiektywów Sony niestety nie znam, ale miałem Sigmę 70-300mm APO i byłem
    > bardzo miło zaskoczony tym szkłem.

    jakosciowo ok, ale awaryjnosc taka sobie...

    Zerknij tutaj, masz sporo gotowych odpowiedzi
    http://klubkm.pl/forum/forumdisplay.php?f=74

    Marx

  • 4. Data: 2009-03-31 14:23:26
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    > Zakres ogniskowych 70...300. Sluzylby do fotografowania zwierzatek,
    > ptaszkow, makro - no czasami jakis portret.

    Mom zdaniem dlugi koniec na 300mm to za malo na zwierzatka i ptaszki...
    wiem bo mnie nie starczal - za to 400 i 500mm dawalo juz ladnie rade. Do
    makro polecam Minolte AF 100/2.8 albo 105/2.8 EX Sigmy - swietna jakosc -
    ale nie lapie sie w budzecie... coz - albo jakosc albo cena - tu chyba nie
    ma kompromisu.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-03-31 16:19:47
    Od: "elkabanos" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Pelos" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ptaszkow, makro - no czasami jakis portret.
    > W tym przedziale cenowym to tylko Sigma, a moze Sony ?

    W tej cenie nic lepszego od Sigmy 70-300 APO DG nie znajdziesz. Ma jednak
    felery, na długim końcu mydli i AF dość powolny ale celny.