  • 1. Data: 2009-03-31 07:11:10
    Temat: [Go Oly Go!] - Olympus E-450
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    http://www.dpreview.com/news/0903/09033101olympuse45
    0.asp

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 2. Data: 2009-03-31 07:25:43
    Temat: Re: - Olympus E-450
    Od: q...@g...com

    On 31 Mar, 09:11, "gietrzy" <c...@g...pl> wrote:
    > http://www.dpreview.com/news/0903/09033101olympuse45
    0.asp

    Powazny konkurent G1, poniewaz mysle ze wielu potencjalnych nabywcow
    mniejszych aparatow skieruje na tego Olympusa swoje zainteresowanie.
    Pozdrawiam StaM

  • 3. Data: 2009-03-31 07:28:53
    Temat: Re: [Go Oly Go!] - Olympus E-450
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze gietrzy:

    > http://www.dpreview.com/news/0903/09033101olympuse45
    0.asp

    A zatem...

    http://43rumors.com/ft-5-two-micro-four-thirds-camer
    as-from-olympus-for-2009/

  • 4. Data: 2009-03-31 07:40:05
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 07:11:10 +0000 (UTC), gietrzy napisał(a):

    > http://www.dpreview.com/news/0903/09033101olympuse45
    0.asp

    > pozdrawiam,
    > gietrzy

    bez sensu - mogli tam chociaż ta swoją nową matryce upchać.

    --
    www.warszawski.info

  • 5. Data: 2009-03-31 07:44:03
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > bez sensu - mogli tam chociaż ta swoją nową matryce upchać.

    W dniu, w którym Oly czy Panas ogłosi LX-3 (rozmiar, features, szkło:
    zakres/światło) z sensorem m4/3 robie preorder.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 6. Data: 2009-03-31 07:54:54
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 09:44:03 +0200, gietrzy napisał(a):

    > W dniu, w którym Oly czy Panas ogłosi LX-3 (rozmiar, features, szkło:
    > zakres/światło) z sensorem m4/3 robie preorder.

    ja to se tak mysle ze na cuda wzgledem rozmiaru nie ma specjalnie co
    liczyć. Moze i puche zrobią małą (bez gripa i "pryzmatu") to z obiektyami
    specjalnie nie zawalczą - beda jednak sporo wystawać. A na małe płaskie
    stałki to bym zbyt szybko nie liczył.
    Wiec chyba czekać nie bede a sie skusze na g1.

    --
    www.warszawski.info

  • 7. Data: 2009-03-31 08:23:47
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > A zatem...
    > http://43rumors.com/ft-5-two-micro-four-thirds-camer
    as-from-olympus-for-2009/

    Nie ma to jak garsc konkretow ;-)

  • 8. Data: 2009-03-31 08:35:04
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewula wrote:
    as-from-olympus-for-2009/

    > Nie ma to jak garsc konkretow ;-)

    ". The first camera will be the compact one, and what's certain is that there
    will be small differences in the final model (from the orange mock-up we have
    seen until now).

    The camera will definitely come out at beginning of this summer. The second
    camera will be a "bigger" model, more like the Panasonic GH1. This model will
    see its glory at the very end of the year."

    "1) The first camera camera will NOT!!! have the "M-100´´ name, NO!!! 14-70
    ?3.5-5.6 kit-lens

    2) The second will NOT!!! have the name "M-1´´. The camera will NOT!!! have a
    3.2´´ LCD. The choosen kit lens is NOT!!! 12-45 ?2.4-3.5 and probably NO!!! 1080p
    video"

    Niestety najwyraźniej potwierdza się to, że nie da się połączyć jasnego zooma z
    niewielkimi rozmiarami... Rozwiązaniem są tylko odpowiednie stałki.

  • 9. Data: 2009-03-31 08:42:29
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 10:35:04 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Niestety najwyraźniej potwierdza się to, że nie da się połączyć jasnego zooma z
    > niewielkimi rozmiarami... Rozwiązaniem są tylko odpowiednie stałki.

    dokladnie. Wiec na to iz kiedykolwiek m4/3 bedą aparatami kieszonkowymi jak
    to sie niektórym marzy bym nie liczył. Nawet plaskie stałki (o ile
    powstaną) beda wystawać jakieś 2 cm poza korpus.

    --
    www.warszawski.info

  • 10. Data: 2009-03-31 08:44:55
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > dokladnie. Wiec na to iz kiedykolwiek m4/3 bedą aparatami
    > kieszonkowymi jak to sie niektórym marzy bym nie liczył. Nawet
    > plaskie stałki (o ile powstaną) beda wystawać jakieś 2 cm poza korpus.

    Miales nadzieje, ze beda wklesle? ;-)