    From: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Bawimy się jeszcze?
    Date: Thu, 09 Apr 2009 00:53:58 +0200

    W wtorek 07 kwiecień 2009 00:40, Gotfryd Smolik news wyraził następujacą
    opinię:

    > Równie dobrze może nie wiedzieć ile KM ma silnik w jego samochodzie,
    > różnicę poczuje po pierwszym porównaniu wyników!

    Kto będzie chciał to porówna, a inni będą pilnować się żeby przypadkiem na
    piątym biegu nie przekroczyć setki - nawet przy wyprzedzaniu, a ile będzie
    przy tym biadolenia na zużycie benzyny i kategoryczne wnioski że mały
    litraż sprawdza się w każdych warunkach a duży silnik tylko czasami - jeśli
    w ogóle ;-)

    Mi nie musisz tłumaczyć jakie są zalety większych matryc, ale przeciętnemu
    pstrykaczowi naprawdę nie o to chodzi, czego dowodem są lasy rąk z
    komórkami na różnego rodzaju imprezach "plenerowych" ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E