  • 61. Data: 2009-04-02 08:03:46
    Temat: Re: Bawimy się jeszcze?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Jedyną rzeczą którą Janko udowadnia ciągle i uparcie jest to, że jeśli on
    > ustala reguły to nikt mu nie podskoczy ;-)

    Było proste pytanie - co jest z czego. Większość wskazała źle - wniosek
    - przy większości zdjęć typu ''widoczek'' i oglądaniu tego na ekranie
    jeden pies, czy aparat kosztuje 300zł czy 30 000zł. Koniec.

    A jak zwykle mnóstwo malkontentów zamiast wskazać co jest z czego
    zaczyna swoje ''ale jeśliby toby, a w ogóle to''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 62. Data: 2009-04-02 08:19:51
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Korban napisał(a):
> [...]
    > potrafiłbym faktycznie stwierdzić, które zdjęcie zostało zrobione
    > danym aparatem. Ale, jak czytam, nakład pracy przy tym zdjęciu z
    > kompaktu był większy.
    > Co do wyścigu samochodów. Może nie ferrari f50 i citroen 2cv, ale audi
    > a6 i seicento. Przejazd przez miasto w godzinach szczytu. Czas
    > przejazdu pewnie będzie bardzo podobny. Ale należałoby się potem
    > spytać kierowców o komfort jazdy :). Myślę, że podobnie jest przy
    > porównaniu kompakt/hybryda do lustrzanki. Komfort użytkowania i efekty
    > jakie można uzyskać. Tu lustrzanka, moim zdaniem, wygrywa.

    Do komfortu zalicza się również noszenie sprzętu na szyi, łatwość
    zabezpieczenia, transportu. Tu kompakt ma przewagę, więc dla mnie
    komfort użytkowania nie jest jednoznacznie lepszy dla lustra.

    --
    Mirek

  • 63. Data: 2009-04-02 08:35:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Korban pisze:
> [...]
    > potrafiłbym faktycznie stwierdzić, które zdjęcie zostało zrobione
    > danym aparatem. Ale, jak czytam, nakład pracy przy tym zdjęciu z

    Można tylko pomniejszyć bez kombinowania - różnica nadal będzie nieduża.

> [...]
    > porównaniu kompakt/hybryda do lustrzanki. Komfort użytkowania i efekty
    > jakie można uzyskać. Tu lustrzanka, moim zdaniem, wygrywa.

    Komfort używania bez dwóch zdań to mniejsza waga. Do tego wniosku
    dochodzą zarówno ci, co chcą po prostu mieć pamiątki jak i zawodowcy.
    Jedyną grupą myślącą inaczej są amatorzy pstrykający z rzadka, ale
    często siedzący na grupach.
    Zawodowców o łapach jak płetwy rekina pomijam :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gdybym miał najdroższy aparat to bym był najlepszym fotografem, a tak
    to.../

  • 64. Data: 2009-04-02 09:02:10
    Od: Korban <m...@g...com>

    On 2 Kwi, 10:35, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > często siedzący na grupach.
    > Zawodowców o łapach jak płetwy rekina pomijam :)

    Zgadzam się z tym, sam jak się wybieram na rower w celach czysto
    wycieczkowych, biorę kompakt bo jest mniejszy i lżejszy. Ale jak jadę
    w plener z zamiarem focenia to biorę lustrzankę i wcale nie potrzebuję
    sprzętu za 30 000 zeta. Wystarczy aparat za 2000 zł by dostrzec
    różnicę między nim, a tanim kompaktem (takim za 300 zł, którego
    używam). Tu komfortem jest dla mnie łatwy dostęp do potrzebnych
    funkcji, które są na wierzchu. Gdzie nie muszę przekopywać się przez
    menu by zmienić dane ustawienie. A co do wagi hm... snajperzy uważają,
    że karabin nie powinien być za lekki, bo jest wtedy mało stabilny :).

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 65. Data: 2009-04-02 09:53:42
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Thu, 02 Apr 2009 10:03:46 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl>
    pisze:

    >Było proste pytanie - co jest z czego. Większość wskazała źle - wniosek
    >- przy większości zdjęć typu ''widoczek'' i oglądaniu tego na ekranie
    >jeden pies, czy aparat kosztuje 300zł czy 30 000zł. Koniec.

    Policz, większość pokazała dobrze :-)
    Co mało wpływa na Twoje wnioski, bo widać, że różnica nie jest
    oczywista.

    I możesz jeszcze dodać, że jeden pies, czy aparat ma 14Mpix czy 3Mpix.
    A może nawet ten 3Mpix był trudniejszy do odróżnienia?
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 66. Data: 2009-04-02 09:57:08
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-02 11:02:10 +0200, Korban <m...@g...com> said:

    > A co do wagi hm... snajperzy uważają, że karabin nie powinien być za
    > lekki, bo jest wtedy mało stabilny :).

    Rzecz w tym, że na tej grupie jest grono osób, polecających Barretta do
    polowań na zające.
    ;-)

    de Fresz

  • 67. Data: 2009-04-02 10:25:24
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Rzecz w tym, że na tej grupie jest grono osób, polecających Barretta do
    > polowań na zające.
    > ;-)

    Gorzej - RPG.

    adam

  • 68. Data: 2009-04-02 10:36:04
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-02 12:25:24 +0200, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Gorzej - RPG.

    Zwolenników FF celowo pominąłem.
    ;-)

    de Fresz

  • 69. Data: 2009-04-02 16:41:40
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Zwolenników FF celowo pominąłem.
    > ;-)

    Dlaczego ?
    Na górskich szlakach sporo gości, którzy taszczą body typu cegła + jakiś
    długi telezoom ; )
    W końcu wiadomo - FF to FF ; )))))

    adam

  • 70. Data: 2009-04-02 22:43:44
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek 02 kwiecień 2009 10:03, Janko Muzykant wyraził następujacą
    opinię:

    > Było proste pytanie - co jest z czego. Większość wskazała źle - wniosek
    > - przy większości zdjęć typu ''widoczek'' i oglądaniu tego na ekranie
    > jeden pies, czy aparat kosztuje 300zł czy 30 000zł. Koniec.

    Dla "zdjęć" o wielkości 0,5Mb? Oczywiście że nie ma znaczenia, komórką
    zrobisz równie "dobre".
    Tylko nie wiem co chcesz w ten sposób dowieść :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E