  • 11. Data: 2011-06-05 11:51:35
    Temat: Re: HarleyDavidson MT350 - ktos zna to moto?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 05 Jun 2011 13:39:45 +0200 osobnik zwany Piotr
    wystukał:

    es

    > Hm, dzieki. Swoja droga bardzo pieknie wyglada (moze dlatego, ze lubie
    > taki kolor), ciekawym jak sie tym jezdzi, co z ew. tymi silnikami Rotaxa
    > - slyszalem wiele zlego na ich temat w Aprilia Pegasso.

    nie wiem co złego słyszałeś, ale silniki rotaxa 650 były używane w Aprilii
    i BMW F650/650GS i teraz G650. Bardzo fajne niezawodne silniki.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 12. Data: 2011-06-05 12:32:53
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-05 13:51, masti pisze:
    > nie wiem co złego słyszałeś, ale silniki rotaxa 650 były używane w Aprilii
    > i BMW F650/650GS i teraz G650. Bardzo fajne niezawodne silniki.

    A ja wlasnie slyszalem, ze fatalnie zawodne i ze padaly jak muchy...

    Hm.

  • 13. Data: 2011-06-05 12:45:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 05 Jun 2011 14:32:53 +0200 osobnik zwany Piotr
    wystukał:

    > A ja wlasnie slyszalem, ze fatalnie zawodne i ze padaly jak muchy...

    sam taki miałem, i paru ludzi tym jeżdżącymi znam. nikomu nie padł.
    Inna sprawa, że w tym "HD" to zupełnie inny silnik jest.

  • 14. Data: 2011-06-05 13:15:25
    Temat: Re: Autostrada A2 - szybko nie bedzie
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 4 Cze, 19:07, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

> [...]
    > zloty by zrobili. Przy ich obrotach to jak splunac. Oni macaja rynek,
    > zeby sie nauczyc na nim zarabiac, a rynek polski w dziedzinie budowy
    > drog jest mocno specyficzny. Podwykonawcow polskich konfucjanista nie
    > ogarnie, niedasie. Ale sie naucza, maja czas i najlepsza referencje  na
    > swiecie z budownictwa - Chinski Mur. Caly czas dziala ;-)

    > No i slusznie. Jak sa jasne wymogi to po czym wbybierac?
    >
    > Za to brak gwarancji na drogi i brak kontroli jakosci to sa jakies jaja.
    > IMO za duza kasa jest z tego zeby sie dalo wprowadzic skuteczny nadzor i

    Każdy kto choć trochę miał do czynienia z przetargami i realizacją
    jakiejkolwiek inwestycji to wie, że cały naddatek zostaje wyprowadzany
    przez generalnego wykonawcę tu czytaj zagraniczniaka, a prawdziwą
    robotę robi podwykonwaca podnykonawcy 3 podwykonawcy po podwykonawcą
    wybranego przez generalnego.. a bierze się to tylko z głupiego
    przepisu o 'gwarancji' finansowej , a i tak wszystko robią to ci sami
    ludzie znający się na robocie i siebie nawzajem..

    co do nadzoru i egzekwowania jakości możesz być pewnien że gdy nie
    wpier..nicza się w to polityka i inne małpy z tego cyrku (z wiejskiej)
    to jakości możesz być pewien.

  • 15. Data: 2011-06-05 13:22:12
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-05 14:45, masti pisze:
    > sam taki miałem, i paru ludzi tym jeżdżącymi znam. nikomu nie padł.
    > Inna sprawa, że w tym "HD" to zupełnie inny silnik jest.

    Hm, no wlasnie - ciekawe swoja droga pojemnosci 350 i 500 - w sumie
    rynkowe motory dla ludzi maja raczej 400-450 i potem 600-650 (no mowie o
    tych mlodszych) - moze armia wie lepiej co sie sprawdzi w warunkach
    bojowych ;)

  • 16. Data: 2011-06-05 13:39:18
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 05 Jun 2011 13:13:57 +0200, Piotr <z...@g...com> wrote:

    [...]
    > Ciekawie to wyglada...a moze ktos mial z tymi moto do czynienia?

    Ja się przez chwilę zastanawiałem czy zamiast DR 350 sobie nie
    kupić takiego pancernego "Harleya", ale zobaczyłem ile waży i
    mi przeszło. Pancerność jest ewidentnie uzyskana przez
    nadwymiarowanie wszystkiego, skoro 350-tka "enduro" waży 160 kg :->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 17. Data: 2011-06-05 15:25:09
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-05 15:39, Leszek Karlik pisze:
> [...]
    > mi przeszło. Pancerność jest ewidentnie uzyskana przez
    > nadwymiarowanie wszystkiego, skoro 350-tka "enduro" waży 160 kg :->

    Gdzies wyczytalem, ze mimo wszystko jest super-sprawny w terenie, oraz,
    ze wage mozna obnizyc wywalajac futeral na guna i te kufry - wtedy robi
    sie z tego 125 kg...

  • 18. Data: 2011-06-05 15:58:34
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ciekawie to wyglada...

    Jestem pod wrażeniem zegara / deski rozdzielczej :-)

    Pzdr

    JKK

  • 19. Data: 2011-06-05 16:01:40
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-05 17:58, J_K_K pisze:
    > Jestem pod wrażeniem zegara / deski rozdzielczej :-)

    czegoz wiecej trzeba? ;) inna rzecz to ta waga - 130 kg to jest jak
    niejedna 600tka - wiec to moze palic krocie, w sumie w pojazdach
    militarnych nie oszczednosc paliwa jest podstawowym priorytetem...

  • 20. Data: 2011-06-06 05:41:09
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-04 10:38, WIADRO pisze:

    > I bardzo dobrze że to Polska. To kitajce nie potrafią liczyć,
    > bynajmniej z początku.

    Potrafia, potrafia. Tak samo jak potrafia zapoznawac sie z historia
    inwestycji w pomrocznej i zdobyc wiedze ze warto wystartowac ponizej
    kosztow, a pozniej nadgonic aneksami.
    Ale ze sa nowi na tym rynku to nie wiedzieli komu posmarowac i skonczylo
    sie wtopa.

    pozdr
    newrom