  • 1. Data: 2011-06-03 21:37:40
    Temat: 2T - jak szybko można zatrzeć ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Witam !

    Czy są "praktycy" może na grupie, którzy mogą podpowiedzieć, po
    jakim czasie "intensywne pracy" 2T zatrze się nie mając smarowania ?

    Precyzując inaczej pytanie - ile trzeba 2T jeździć bez podawania
    oleju "z boku" i bez dolewania do paliwa by rzeczony 2T wstąpił
    do samoobrony ?
    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 2. Data: 2011-06-03 22:29:35
    Temat: Re: 2T - jak szybko można zatrzeć ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-03, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Precyzując inaczej pytanie - ile trzeba 2T jeździć bez podawania
    > oleju "z boku" i bez dolewania do paliwa by rzeczony 2T wstąpił

    Jak mialem skuterek 50 ccm i jezdzilem az sie olej skonczyl w dozowniku
    to bylo cos kolo 2 km z manetka na maksa do momentu az silnik stanal.
    Pozniej stygniecie, olej w cylinder, do dozownika i jezdzilem dalej.
    Na mocy nie stracil.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-06-04 14:18:42
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 03 Jun 2011 23:37:40 +0200) ktos podajacy sie za Rafał "SP" Gil
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    >
    > Precyzując inaczej pytanie - ile trzeba 2T jeździć bez podawania
    > oleju "z boku" i bez dolewania do paliwa by rzeczony 2T wstąpił

    Jak sie o to samo pytalem mojego mechanika to powiedzial, ze okolo 20km.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/