  • 1. Data: 2011-06-04 18:56:04
    Temat: [foto] Raptowny w Hondzie Karlik w Poznaniu.
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Jakby kogos interesowalo: troche fotek z mojego prywatnego albumu.
    Lepiej to jednak na zywo ogladac. Dla mnie raptowny jest kosmita :)

    http://www.piomay.riders.pl/foto/11raptowny/

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 2. Data: 2011-06-04 20:14:42
    Temat: Re: [foto] Raptowny w Hondzie Karlik w Poznaniu.
    Od: "Geolog" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Jakby kogos interesowalo: troche fotek z mojego prywatnego albumu.
    > Lepiej to jednak na zywo ogladac. Dla mnie raptowny jest kosmita :)

> [...]

    Raptowny jest naprawde dobry w tym co robi, tylko dlaczego zamienił Kawe na
    Bmw ?
    Pozdrowienia dla tych co latali dziś na torze Lublin, szczególne pozdro dla
    jedynaczki :)

    Geolog
    chwilowo bez maszyny

  • 3. Data: 2011-06-05 06:16:32
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Raptowny jest naprawde dobry w tym co robi, tylko dlaczego zamienił Kawe
    > na Bmw ?

    jako nieliczny doczekal sie powaznego sponsora , kiedy w 2009 pomocą
    sponsorską Raptownego objęła firma Otomoto i Allegro częstotliwości
    treningów i zaangażowanie w jazde zwiększyło się maksymalnie, Hubet zostal
    jeszcze zasponsorowany przez Bmw był pierwszym oficjalnie wspieranym przez
    duzy koncern motocyklowy zawodnikiem.

  • 4. Data: 2011-06-05 14:28:14
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-06-04 22:14, Geolog pisze:
    > U?ytkownik "Piotr May"<p...@r...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Raptowny jest naprawde dobry w tym co robi, tylko dlaczego zamieni? Kawe na
    > Bmw ?

    Bo Kawe mial prywatna a za BMW placa sponsorzy ? Raptowny w tej chwili
    to marka. Zarabia kase na tym co robi i bardzo dobrze ! bo to co robi,
    robi rewelacyjnie. Swietnie ze znalazl sposnorow i niech zarobi na dobra
    emeryture w jak najkrótszym czasie - nalezy mu sie.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl