  • 1. Data: 2011-06-03 19:56:17
    Temat: Przykry zapach kurtki motocyklowej
    Od: "Marek M" <n...@a...pl>

    Witam, wiadomo ze kurtke mozna wyprac chociazby od wewnatrz, i co jakis czas
    to robie, ale kilka godzin jazdy w takiej temperaturze i "plywam" w kurtce,
    nie mowiac juz o zapachu, kiedys na grupie byly wymienione srodki ktore
    potafily usunac przyczyne brzytkiego zapachu potu z kurtki dosc dlugo
    szukalem tego tematu ale jednak nie znalazlem, jesli ktos moglby przypomniec
    co to dokladnie bylo..

    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2011-06-03 20:28:25
    Temat: Re: Przykry zapach kurtki motocyklowej
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    W dniu 2011-06-03 21:56, Marek M pisze:
> [...]
    > dosc dlugo szukalem tego tematu ale jednak nie znalazlem, jesli ktos
    > moglby przypomniec co to dokladnie bylo..

    Mirazyme

  • 3. Data: 2011-06-03 21:12:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > dosc dlugo szukalem tego tematu ale jednak nie znalazlem, jesli ktos
    > moglby przypomniec co to dokladnie bylo..

    To nie wina kurtki, po prostu Ty smierdzisz gdy sie spocisz. Zacznij od
    lekarza. Serio.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2011-06-04 13:55:12
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 03.06.2011 23:12, Kuczu pisze:

    > To nie wina kurtki, po prostu Ty smierdzisz gdy sie spocisz. Zacznij od
    > lekarza. Serio.

    Niekoniecznie. U mnie np. zależy od bielizny. Jak założę bieliznę z
    decathlona to jest ok., jak założę taką kiepską Grene to po godzinie czy
    dwóch już wali jak cholera stęchlizną.

    --
    pzdr.
    zefir