  • 41. Data: 2011-06-10 06:55:44
    Temat: Re: Autostrada A2 - szybko nie bedzie
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "TaDzik"
    gildor pisze:

    > Ale z materiałów przeznaczonych na autostrady??
    > to juz wiem dlaczego ich do tej pory nie ma...
    > niezłą hawirę musiałeś ulepić...
    > ;)

    Z tego co pamietam to on w ogole jest przeciwnikiem autostrad...
    woli zeby niczego nie bylo...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 42. Data: 2011-06-10 11:50:11
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 10.06.2011 08:55, Tytus z domQ pisze:
    > Siemka

    cement na beton to raczej jest taki sam, co? pręty zbrojeniowe. etc.

    ajaha.

    > Z tego co pamietam to on w ogole jest przeciwnikiem autostrad...
    > woli zeby niczego nie bylo...

    hę? co Ty mnie tam imputujesz?

    - gildor

  • 43. Data: 2011-06-10 12:05:48
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-10 13:50, gildor pisze:

    > cement na beton to raczej jest taki sam, co? pręty zbrojeniowe. etc.

    Zalezy czy budujesz dla siebie czy na sprzedaz, oraz czy przy budowie
    autostrady nadzor jest oblaskawiony czy sie czepia.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 44. Data: 2011-06-10 13:21:02
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    gildor pisze:

    > cement na beton to raczej jest taki sam, co? pręty zbrojeniowe. etc.

    W domu to pręty raczej fi 12 oraz fi 6 na strzemiona, przy wiaduktach
    idzie grubsza stal.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 45. Data: 2011-06-10 13:23:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 10.06.2011 15:21, Piotr Rezmer pisze:

    > W domu to pręty raczej fi 12 oraz fi 6 na strzemiona, przy wiaduktach
    > idzie grubsza stal.

    stal to stal.

    - gildor

  • 46. Data: 2011-06-10 13:47:50
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 10 Jun 2011 15:23:02 +0200, gildor <g...@n...gazeta.pl> wrote:

    [...]
    > stal to stal.

    A motocykl to motocykl, też nie ma między nimi znaczących różnic. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 47. Data: 2011-06-10 13:54:29
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 10.06.2011 15:47, Leszek Karlik pisze:
    > On Fri, 10 Jun 2011 15:23:02 +0200, gildor <g...@n...gazeta.pl> wrote:
    > [...]
    >
    > A motocykl to motocykl, też nie ma między nimi znaczących różnic. :-)

    stal się kupuje na kg. motocykle też?

    - gildor

  • 48. Data: 2011-06-10 14:57:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > A motocykl to motocykl, też nie ma między nimi znaczących różnic. :-)

    stal jak drożeje, to drożeje i fi12 i fi6 i fi50 (jeśli taka jest). tak
    czy nie?

    - gildor