  • 41. Data: 2010-01-04 14:21:21
    Temat: Re: Aparat na dluga podroz
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Zobacz jak to działa, a potem doceniaj przeciwnika.
    > A jak zechcą coś wyciągać, to im żaden dysk niepotrzebny. Zresztą nie
    > wybieram się (zresztą też pewnie te słowa lądują w wizowym zbiorniczku jak
    > by co :)

    Przypuszczam, że przeceniesz Echelona ; )

    adam

  • 42. Data: 2010-01-04 14:21:22
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał

    > Istnienie takiej opcji jest powszechnie znane.

    Możliwość zmiksowania wybuchowego koktailu ze 100 ml nie wzbudzającego
    podejrzeń płynu też była powszechnie znana, a w sumie od dość niedawna jest
    to problem podlegający restrykcjom.
    Jak ktoś na właściwym szczeblu się kapnie, że za sprawą TC leży starannie
    wykoncypowany plan "antyterrorstyczny" to magazyny przy lotniskach zaczną
    się zapełniać sprzętem "do sprawdzenia".

    A na serio "wesoło" to się zrobi gdy pierwszy terrorysta odpali bombę ukrytą
    w dupie.

    adam

  • 43. Data: 2010-01-04 14:25:12
    Od: John Smith <u...@e...net>

    adam napisał(a):
    > A na serio "wesoło" to się zrobi gdy pierwszy terrorysta odpali bombę
    > ukrytą w dupie.

    Biologiczne co chwila odpalają ;-)

    --
    Mirek

  • 44. Data: 2010-01-04 14:32:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
> [...]
    > starannie wykoncypowany plan "antyterrorstyczny" to magazyny przy
    > lotniskach zaczną się zapełniać sprzętem "do sprawdzenia".

    Ale sprzęt do sprawdzenia zajmowałby powierzchnię lotniska.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 45. Data: 2010-01-04 14:34:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:

    > Przypuszczam, że przeceniesz Echelona ; )

    Zaraz sprawdzimy: raz, dwa, próba mikrofonu, Ameryka be!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /moja głowa jest bardzo cenna, gdzie kupię folię ochronną na czoło?/

  • 46. Data: 2010-01-04 14:43:57
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Zaraz sprawdzimy: raz, dwa, próba mikrofonu, Ameryka be!

    Zapomniales zamowic 5 herbat do pokoju... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 47. Data: 2010-01-04 15:14:24
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Ale sprzęt do sprawdzenia zajmowałby powierzchnię lotniska.

    A kto mówił, że to będzie sprawdzane ?
    ; )

    adam

  • 48. Data: 2010-01-04 15:14:29
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Zaraz sprawdzimy: raz, dwa, próba mikrofonu, Ameryka be!

    Noooo, jak tak....
    Teraz to nawet na kolanach nie masz po co przychodzić po wizę ; )

    adam

  • 49. Data: 2010-01-04 15:38:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:

    > Noooo, jak tak....
    > Teraz to nawet na kolanach nie masz po co przychodzić po wizę ; )

    Akurat. Za dziesięć lat sami będą stać po wizę :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wszyscy jesteśmy świrusami.../

  • 50. Data: 2010-01-04 15:39:58
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Akurat. Za dziesięć lat sami będą stać po wizę :)

    I to nawet na podróż do sąsiedniego stanu ;-)

    --
    Mirek